Gå til innhold

Denne "mannen" som er gravid på Oprah....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det irriterer meg at folk skriver stoore overskrifter og synes det er en sensasjon at en MANN er blitt gravid.. Hallo?? Det er ingen mann! Det er en dame!! Hun har ikke tatt kjønnsskifteoperasjon, og hun har beholdt livmor og alt. Da er hun ingen mann.. Blir lett irritert om dagen ja...

Men hva sier dere?? Det ER jo ikke en mann??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig! det er bare en syk, og mandig kvinne..

litt hormon behandling, og VIPS - skjegg vekst..

hadde hun hatt et oppriktig ønske om å bli mann, hadde hun endret på alt!!

Skrevet

Hun har fjernet brystene og gjort om på kjønnsorganet. H*n har bare valgt å boholde livmor og eggstokker.

Spør du meg er det underlig, da h*n sikkert ikke ønsker å lage kvinnelige hormoner lenger. Underlig vesen ja..

Sært.

Skrevet

syns det er IDIOTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå blir vel verden full av it'er.... Han/hun er jo verken det ene eller det andre... et it......

Skrevet

huff, så vondt jeg får av å lese sånne fordømmende kommentarer. Vi er ikke alle like, og husk at de som skifter kjønn og fjerner alt av deres forrige kjønn mister evnen til å få biologiske barn. Er ikke det noe som de fleste vil se på som svært viktig? kona hans kunne ikke selv få barn lengre og de ønsket seg barn. jeg syns det er flott at de da kunne få oppleve det sammen. for et snevert syn enkelte har på verden og andre mennesker. Jeg er så glad for at det finnes mennesker som er så tøffe at de står frem til tross for alle sårende og vonde kommentarer som dette.

Skrevet

Uff, blir oppgitt og lei meg av holdnignene deres jeg. Hvilket kjønn dette menneske har, er meg rivende likegyldig, det er ikke mitt liv. Selv om jeg personlig ikke har noe ønske om å leve som tvekjønnet, så kan det være helt riktig for andre og hvem i all verden er da vi andre som skal fortelle dem om det er riktig eller galt? Og bamsemumsa, jeg tror du kan ta det helt med ro, tror ikke verden blir oversvømt av tvekjønnnede med det første, selv om jeg ikke med min beste vilje kan skjønne hvorfor det vil være noe problem for deg.....

Skrevet

Det vil jo aldri bli et problem for meg, men jeg mener da man kan bestemme seg for hva man vil være.

Syns ikke det er noe galt i at noen vil endre kjønn og gjør det, men jeg personlig syns det blir for dumt å være begge deler.

Og at hele denne saken er så oppblåst syns jeg er helt dumt! Det er jo ikke en mann som er gravid. Det er en kvinne som ønsker å være mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...