Gå til innhold

Skal i utdrikkningslag

Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skal kjøpe en ting sm har en historie om henne og meg. Tenkte egentlig at jeg kunne kjøpe noe som hadde med London turen våres sammen med gutta våres. men hva? vi shoppet bare når vi var der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke en av shoppingposene fra london igjen?- da kan du fylle den med noe godis og kanskje noen bilder fra turen- skal selvfølgelig ikke være noen personer på bildene som kan gi henne hint om hvem den er fra..... Håper du skjønner hva jeg mener...

Jeg gjorde dettte til min venninne og hun jobbet lenge med å finne ut hvem den var fra- hun hadde nemlig vært på ikke mindre enn tre shoppingturer til London det året, fnis... Det tenkte ikke jeg på...

Skrevet

Det var veldig lurt. Men tror ikke jeg har noen pose derfra. Er flere år siden vi var der. Nå må jeg virkelig i tenkeboksen.

Skrevet

Ja tenkte på noe suverni fra London. men hvor får jeg tak i det? Noen som vet?

Skrevet

Den veska var kul.Synd det er til lørdag rå rekker ikke å bestille den. Takk for svar dere

Skrevet

Er mulig du kan nå det, jeg bestilte i går kveld og fikk mail om at pakken var sendt i dag så jeg regner med å ha den i morgen. Sist gang fikk jeg det også etter 1 1/2 døgn, kjapp leveringstid! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...