ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Starter tråden jeg:) Her blir det joikaboller og poteter...Men hva kan jeg ha til??Må ha litt grønnsaker.. Ha en strålende dag:)
mamman til pia, eli og mari Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 mmmmmm mat må ha det bare må ha det.. blir vel nå suppe eller nå sånn kansje en hamburger eller pizza ååååå mmmm fiskebolla i karrisaus me poteta har løst på så mye hehe
Mamman til Ovedie Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Sviers kommer for å vaske vinduer i dag og hun har med elgkarbonader. Så det blir elgkarbonader i peppersaus, poteter, gulrot og brokkoli :-) Deilig med litt skikkelig middag med potet og grønnsaker for en gangs skyld.. hehe.. Sånn er det å ha sambo på diett..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Idag blir det kjøttkaker med poteter og kålstuing
edvina har fått en gutt Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 i dag blir det ikea middag, vi må begynne å handle....
TeBax Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 her blir det kjøttpudding, karrisaus, poteter og grønnsaker....
gullfisken83 Skrevet 11. september 2008 #8 Skrevet 11. september 2008 Veldig usikker, blir nok kanskje lasagne eller spise ute. Skal på svangerskapskurs idag, så dagen utenom er ikke helt planlagt:)
Gjest Mammamoms Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 I dag blir det nakkekoteletter, fltegratinerte poteter med ost, bearnise saus også blir det vel noen kokte grønnsaker. Muligens amerkansk blanding; gulrøtter, mais og erter.
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 11. september 2008 #10 Skrevet 11. september 2008 I dag skal jeg ha gryterett!! Har bare sååå lyst på =)
husmus &2 Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Jeg digger disse trådene! Vet ikke helt hva vi skal ha enda, men regner med det blir kjøttkaker i brun saus med stekt løk og poteter. Har litt lyst på fiskeboller også, vi får se.... Utrolig tiltak å jobbe hjemme, har bare lyst til å spise!!!
Snupp@ med 3 barn Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 Kyllingfilèt med ris. Kylling bretagne saus. Blomkål, broccoli og gulerøtter. Også må vi ha nan brød med raita til.mmmmm
blirjegsnartmamma Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 uff, kan nesten ikke spise noe om dagen, blir så dårlig.. og har såå dårlig fantasi!!
PiaL Skrevet 11. september 2008 #14 Skrevet 11. september 2008 her blir det kapteinens fylte rødspette med poteter og brokkoli ved siden av. Er alene idag, så da er det fint å lage noe enkelt! Men det er utrolig godt også!!!
temine Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Lillebror blir 18, og det skal feires med pizza og øl. Blir vel vann på meg:)
Baby i vente Skrevet 11. september 2008 #16 Skrevet 11. september 2008 Vi skal ha kokt torsk med poteter, gulerøtter og eggesmør. Mmmmm! Gleder meg.
tinemor82 Skrevet 11. september 2008 #17 Skrevet 11. september 2008 Her blir det kyllingfilèt med ris og salat til. Yammi :-)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #18 Skrevet 11. september 2008 hadde egentlig lyst på røykatorsk, men det blir det ikke siden jeg tar inn vann som ei lekk skute for tia. så det blir nakkekoteletter med grønnsaker og poteter. og LITE salt på.
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. september 2008 #19 Skrevet 11. september 2008 kyllinglår, kyllingbretagne saus, ris og salat! ettåringen er helt vill etter det og spiser jammen like mye som mora da! hehehe ett helt kyllinglår!
smilan Skrevet 11. september 2008 #20 Skrevet 11. september 2008 Kanskje litt sent, men det ble kylling m ris og bretagnesaus..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. september 2008 #21 Skrevet 11. september 2008 her blir det fiskegrateng, poteter, gulerøtter, erter. skulle også hatt brokkoli men det glente jeg vist å kjøpe.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 11. september 2008 #22 Skrevet 11. september 2008 Her blir det saltfiskball med bacon, gulerøtter og kålrot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå