Gå til innhold

Sambo fikk kjeft av mamma'n sin igår *ler*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var sint på han for at han jobbet så mye og ikke er mye hjemme sammen med meg og bonusjenta si.

Jeg bare flira og sa det var fint noen sa det jeg ikke alltid klarer å si ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice :o) Svigermødre har det med å slå til av og til :oD

Skrevet

Akkurat det sa mamman til min mann også til ham:-)

Han har alltid jobbet masse overtid, og nå har han fått høyt blodtrykk av det også.....

Skrevet

Det er mammaen sin det :-)

Og det "verste" av alt er at han sikkert hører mer på henne enn på deg i den saken også! Det er rart med gutter som får skjenn av mammaene sine, de pleier ofte å høre etter da :-))

Håper du får sett litt mer til han fremover nå da...

Skrevet

Ja, den dama er super! Resten av svigerfamilien også faktisk. Jeg har vært veldig heldige med de :o)

Hadde vært fint å sett litt ekstra til han ja, men samtidig skjønner jeg han. Vi legger jo oss opp penger til å kunne selge leiligheten og kjøpe hus en tid opp og frem feks.

Men var som sagt fint hun tok han for seg litt ja ;o)

Skrevet

Hadde bare min svigermor vert slik....... Ikkje det at eg er plaga av at mannen min jobbar så masse overtid, ikkje nå, men før. Men ho syns det bare var bra ho, ho har jo tatt seg av ungane aleine heile tida så kvifor skulle nå ikkje eg gjera det da?? Den har eg hørt mange gonger serru.... Ein dag kjem det til å klikke for meg og da kjem ho til å få høre det. Som om det er min feil at ho ikkje har krevd meire av sin mann mens ungane var små?? Eg er ikkje aleine om å få ungane så pappa får stille opp, om det så er husvaks el bæsjebleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...