Gå til innhold

Hør denne da...


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi lilla hjärtat!!!

 

Fantastisk kul stemme og jeg måtte gråte litt da hun ble helt satt ut. For juryen var jo helt stumme der de satt med ståpelsen sin:-)

 

Hun bør nå langt!!!

Skrevet

Jeg ble også satt ut , da hun ble det:o)

 

 

Trodde vi skulle få høre en litt vanlig coverlåt av "hvem vet, inte du, hvem vet, inte jag"....

 

En såpass spesiell stemme bør nå et stykke ja:o)

Skrevet

Måte på Youtube å sjekke , fikk ikke kommet inn på linken.Men fy søren hun var spesiell og flink .

Skrevet

Å, noe så fantastisk! Tenk å kunne synge sånn, da!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...