mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Oi, og så er hun bare 16 år, tenk når hun er 26... http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.621586&renderingdepartment=2.19545
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Oi oi oi lilla hjärtat!!! Fantastisk kul stemme og jeg måtte gråte litt da hun ble helt satt ut. For juryen var jo helt stumme der de satt med ståpelsen sin:-) Hun bør nå langt!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg ble også satt ut , da hun ble det:o) Trodde vi skulle få høre en litt vanlig coverlåt av "hvem vet, inte du, hvem vet, inte jag".... En såpass spesiell stemme bør nå et stykke ja:o)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Måte på Youtube å sjekke , fikk ikke kommet inn på linken.Men fy søren hun var spesiell og flink .
Reveenka Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Å, noe så fantastisk! Tenk å kunne synge sånn, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå