Djoolia 07+08+12 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 I barnehagen til storesøster skal de snart ta bilder. Så derfor lurer uerfarne jeg på om man bruker å pynte barna i den anledning? Som regel sender jeg henne i klær jeg ikke er redd for skal bli ødelagt,med andre ord ikke de peneste hun har. Så jeg lurer på om jeg skal pynte henne med kjole eller skjørt feks,eller kan hun ha på seg feks adidasdress? Aner jo ikke hva de andre barna skal ha på seg,og vil jo ikke at hun skal være den eneste som er stivpynta eller shabby.
Zitro Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg har aldri pynte gutten min noe særlig for disse bildene, men ei pen olabukse og pen (flekkfri) genser har jeg satt på han.
Nurse80 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Pen jeans og årets nystrikket genser fra bestemor er fast antrekk ved hvert bhg-bilde her.
mamma-hjertet-83 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jobber i bh, og de er veldig forskjellig. Noen sender med klær til å ta bilde i, og noen går i vanlige klær!
Dotten Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Pynter også litt, men ikke noe søt dukke Hun fikk spenner og strikk i håret (noe hun aldri ellers vil ha), olaskjørt (Hello Kitty) og en fin genser. Altså litt finere enn ellers. Ville ikke hatt på joggedressen i hvert fall, men ikke stivpyntet heller
HTC Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Til hverdags går jentene i alt mulig, vi pynter ikke spes. Når bildene skal taes pynter vi litt ekstra. Feks morsomme strømpebukser med cordkjole eller olaskjørt (evt en fin bukse), fin genser, cardigan eller en litt penere jakke enn den slitne vindjakka. Vi pynter litt opp, men mye mindre enn om de skulle i bursdag. På felles bildene har alle barna parkdresser på seg, i vår bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå