Miss Dynamite Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 hodet hennes er festet. det gjør rett og slett skikkelig vondt ( spesiellt på høyre side) av bekkenet.. akkurat som det skjærer igjennom... menssmerter.. og når jeg våknet til morgen idag følte jeg meg bare uvel.. bare lurer jeg =) ikke lett å være førstegangs..
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 ...ring føden og spør... Bedre å komme innå ta en sjekk en gang for mye! Lykke til!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 hvor langt er du å vei ? nermer seg tenker æ siden du sier at hode har festet seg!!
Miss Dynamite Skrevet 11. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2008 takk =) nei altså jeg er ikke bekymra for at noe er galt... egentli. er 34 uker på vei, og vært en del stress osv i det siste.. fikk høre noe om modning osv.. men det er jo forsåvidt litt tidlig =)
Miss Dynamite Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 34 uker... hodet festa seg i uke 32. hadde diare i hele går... bare uvel og kvalm idag gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå