Irot Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Nyyydelig..tradisjonelt samtidig litt originalt og sjeldent..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Det er fantastisk fint, men i mine øyne er h'en på slutten litt for mye Vet om ei pie som heter Lilly Olea, nydelig navn <3 (men vet mange sier det samme om Sarah )
Svale <3 Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Veldig fint navn! Liker gamle navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå