Gå til innhold

Flere som har begynt å krabbe?


Ma+Sy

Anbefalte innlegg

Min lille jente på 6mnd har begynt å krabbe som bare det, nå krabber hun hele tiden, hun åler seg ikkke i det hele tatt. Synes det er litt vel tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gutten min begynte så smått når han var 5 1/2 mnd. Da var det en liten blanding av åling og krabbing. Nå har han akkurat fylt 6 mnd og krabber for det meste og det kan gå i full fart over gulvet. Spesielt om han oppdager noe spennende, som f.eks blomster eller noe annet han ikke burde få tak i... Så nå må vi begynne å sikre stua. syns det var mye enklere når man la han under babygymmen og han ble liggende der!!! Men det er artig å se fremgang. Han har blitt mye flinkere på disse ukene. Ifølge helsesøster er det temmelig tidlig å krabbe nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke krabbing enda nei.. Ser tendenser til at han prøver å trekke knærne oppunder seg for å få tak i en leke som ligger akkurat utenfor rekkevidde =D

Mye sikkel på gulvet her og, små dammer rundt på hele matta etterhvert som han har flyttet seg rundt.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er tidlig ja! pleier å si at hun har det travelt (for å ikke virke som jeg skryter hehe) hun har stått i krabbestilling i over i mnd, og vi har ventet fælt. Nå er hun akkurat seks mnd og bestemte seg for en enklere løsning, drar hele kroppen fremover med strake armer, festlig å se. Nå er hun absolutt overalt på 2 sekunder...aiai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa satt seg opp i full krabbestilling for første gang i dag:-) (6mnd 28. sep) Det var så rart å se henne sånn i høyden, ikke bare liggende på gulvet!! Det er bare en uke siden hun løfta seg opp på strake armer, så nå går det fort fremover:-) I dag har hun tatt maaange pushups med knærne i gulvet, hun må jo bli støl??? Det hadde ihvertfall jeg blitt, hehe;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i dag flytta hun det ene beinet når hun sto i krabbestilling. Det førte til kræsjlanding på matta så det sang...for armene fulgte jo ikke etter:DDD Hun har også begynt å stå på tærne når hun har strake armer, rumpa rett i vers!! Dette er gøy assa;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har hun blitt 7 mnd og nå reiser hun seg opp etter stoler, sofa og alt annet hun kan dra seg opp etter. Hun går noen skritt bortover sofaen også. Her går det unna. Men hun går litt i bakken med et dunk også. så jeg passer på henne så godt jeg kan, men hun er raskt opp på beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 2 uker i krabbestlling, krabber lille frøkna:-) Sååå morsomt:DD

 

Hun er bare 6 mnd og 2 uker, er så rart å se en så liten kropp bevege seg bortover gulvet;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her krabbes det så bare det. Hun begynte såvidt da hun var 6 mnd. og nå går det fort fremover ja. Nå er hun 61/2 mnd, født 28. mars. Vi har nå sikra stua så godt som vi kan, og trappegrinder snart på plass. Måtte skifte til vanlig sprinkelseng igår, for hun reiser seg opp i senga. Var ikke helt forberedt på dette så tidlig jeg. Hun er jo så lita enda synes jeg, men veldig sterk i kroppen sin da og har alltid vært det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Snuppelura mi begynte å åle seg fremover rett før hun ble 7mnd, går ikke så fort ennå (heldigvis:o) ) Den tiden man må fly etter og flytte på alt kommer tidsnok ;oD (d er selvf morro me fremgang, men siden dette er min andre tror jeg at jeg nyter baby-tiden så lenge som mulig;o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...