beggeto Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Har tatt veldig mange bilder (og noen filmsnutter) av lillefrøkna på 9 mnd. Har jo planlagt å lage noe minneverdig, men klarer ikke bestemme meg for hva. Vanlig album, scrapbook, fotobok (som du designer på pc og bestiller fra fotobutikk), film (bilder og filmsnutter med musikk og evt litt tekst til), eller bare ha de godt organisert på pc'en. Hva gjør du og hvorfor?
amk1 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Bruker noen i en sånn barneys bok, som vi skal ha selv, lager et vanlig album, der jeg skriver hilsener til gutten vår, fra oss, som jeg tenkte han skulle få selv, når han blir større. Ellers er det vanlige album og de fineste bildene rammer jeg inn. Syns det er mye koseligere og se på bilder i album, en på pc`n.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg har de lagret på dataen.. Så fremkaller jeg til ett album.. Ekstra sett til besteforeldre, tante/onkel og ei fadder.. Pluss evt oldeforeldre og "tanter".. Har tenkt å lage scrapbook av noen av bildene, ellers setter jeg de rett i vanlig album.. I fjor laga vi sånn fotobok, som vi laga til oss, besteforeldre og tanter/onkler..
beggeto Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Og er det forresten noen som har erfaring med programvare for å lage digital fotobok på egen pc? Altså som gir litt mer frihet enn å kjøpe fotobok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå