Feit og freidig <3 Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 prøver å slutte å røyke? Hadde vært godt å ha ett slags nettverk i ryggen - hvor man kunne støtte hverandre og komme m oppmuntring. Skal vi prøve å samle oss på en slags tråd eller? Hei- jeg heter .... og prøver å kutte røyken, er på min 18ende dag i dag :-) Noen flere?
frk Nilsen Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Så flink du er! Jeg er røykfri, og har vært det i over 3 år, så trenger ikke en slik tråd..... Men vil gi deg som er så flink en stor applaus :-) Klapp deg selv på skuldra hver dag! Fortsett å vær flink!
Tarantellamora Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Jeg har slutta... Er på min 26 dag. Hvordan går det med deg? Jeg synes de to første ukene var ok,men forrige uke pyton. Nå begynner det å gå bra igjen..:-)
Feit og freidig <3 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Wow- syntes de første 14 dagene var helt for J......!! Nå går det ganske greit faktisk. Også fiksa jeg den store alko testen i helgen som var- så jeg er egentlig ved ganske godt mot (idag). For meg er kveldene verst- så jeg har hatt veldig søtsug da...
Feit og freidig <3 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Ingen flere som vil være med?
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg har et lite tips: Når du får røykesug, så pust dypt inn (og ut seff) med munnen (helt ned i magen) noen ganger. Det har hjulpet meg masse! Lykke til!
Feit og freidig <3 Skrevet 11. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2008 Har prøvd det jeg også - funker det:-) Takk for tips.. Ellers så må jeg innrømme at jeg har tydd til lakrissnører ett par kvelder... de er liksom både gode og noe å fikle med.. fnis, det er mye rare ting som hjelper skjønner dere,he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå