Gå til innhold

Høstmorgener

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan være nesten like koselige som høstkvelder, hvis man klarer å komme opp og ut uten at det blir for mye stress og strev.

Her har vi skysset far og eldstedatter ut av huset kvart på sju, for skole og jobb. De to neste sykler i vei en times tid senere, etter at vi har spist frokost og pratet litt om dagens gjøremål. Ikke alle er like pratsomme på morgenen ser vi. Mellomstejenta syns det er nydelig å spise frokost helt alene, og i dag passet det slik, så alle var fornøyde med å ta fatt på dagen tror jeg.

Minsten trengte allerede en lur, så nå kan jeg nyte en times tid med god kaffe, avis og dibb før dagens gjøremål venter. Slike kalde, regnfulle dager er jo som skapt til gjærbakst.....

Ha en strålende høstdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å lese, vi har også hatt en av de gode morgenene. babyfis fikk mat kvart over seks, liten venn våknet halv syv. babyfisen sovnet og liten venn og jeg kunne dusje før vi vekket pappa og dritgreigutten. så spiste vi frokost og hadde "hangman" konkurranse ved frokostbordet før skolegutt og jobbepappan dro for dagen. Liten og bitteliten har vært glade og blide, vi har flettet og snakket og sunget og hoppet i sølepytt og smilt inn i bhg.... nå sover babyen og jeg sitter her med en kopp te... snart i alle fall :-) skal bare sette på vannet først ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...