Gå til innhold

Tja, hva synes dere om dette da? Feirer abort!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var usmakelig syns jeg.

Skrevet

Tror nok det er ment for å provosere og skape debatt.

Merklig ja

Skrevet

Forstår faktisk poenget, selv om måten hun poengerer det på er litt "far out there".

For å gå litt inn på tanken har hun et poeng i at man bør gjøre seg opp en mer nyansert mening enn for/imot. Abort er et følelsesladet tema, men det blir ofte fremstilt fra to sider: mors rett til å bestemme, eller barnets rett på et liv. Få setter spørsmålstegn ved det livet barnet evt får, eller hvilke følger det får for mor å enten beholde eller la vær. Skyt meg gjerne, men jeg forstår og er enig i at enkelte foster (og mødre) kan være glade (om aborterte fostre kan føle) for at utfallet ble abort. Litt knotete forklart fra min side da. Og jeg er faktisk i mot abort i de fleste tilfeller.

Skrevet

Nei, dette var rett og slett litt for ekkelt for meg..

Skrevet

Hun har visst ikke hørt om prevensjon denne dama der. Uhell kan selvfølgelig skje men det er vel de færreste som har tatt abort som er særlig fornøyde med det valget de tok.

Skrevet

Utrolig sært, og egentlig litt skremmende!!

Skrevet

Usmakelig og groteks rett og slett. Jeg er ikke motstander av at kvinner skal ha et valg i forhold til om de vil føde barn eller ei, men synes at det å "feire" aborterte foster er regelrett makabert.

Skrevet

Til gurimalla over her: Jeg har tatt abort og er fornøyd med det valget jeg tok. Jeg var 18, ble gravid med prevansjon med den første sexpartneren min. Og jeg nekter å tro at jeg er den eneste som har vært fornøyd med å ha tatt et slikt valg, ikke minst ha muligheten til det.

Når det gjelder denne utstillingen synes jeg den var litt interessant. Altså, grotesk og motbydelig var den og jeg hadde nok aldri gått på det selv. Men hun tar opp viktige temaer. Men hun kunne godt ha gjort det på en mindre støtende måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...