Gå til innhold

Hva synes dere om denne julepresangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt og lage plommesyltetøy av en haug med plommer, samt solbærvin og gi i julepresang. Mulig jeg baker noen lefser også og gir vekk i en eske som jeg kler inn med julepapir. Pakken blir jo ikke innpakket da dette er ferskvarer som må komme kjølig snart.

Hadde dere blitt glade for en slik julepresang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, smaken er som baken.. Jeg er ikke noe fan av plommesyltetøy, men solbærvin og lefser hørtes jo godt ut ;)

Skrevet

jeg er i utgangspunktet ikke glad i syltetøy jeg..

Meeeeen..... hjemmelagede gaver synes jeg er sååååå koselig å få!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å, det hadde vært fantastisk å få.. Vil du ha adressa mi, eller ;)

Skrevet

Det kommer nok mest an på mottaker, om han eller hun setter pris på slikt. Selv ville jeg bare blitt glad for en slik gave hvis jeg var 100 prosent sikker på de var blitt hygienisk framstilt (men så er nok jeg over gjennomsnittet kresen på slikt, og ville aldri spist ei hjemmelaget kake vunnet på basar... )

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad!!! En skikkelig gave med gode tanker bak! Perfekt!! ....(hmmmmm stjele idè????)

Skrevet

Nå er presangene ment og gå til de som jeg vet har utbytte av dem, har et par elleville mannfolk av mine venninner som elsker solbærvinen jeg lager samt plommesyltetøy. Fremstillingen er det ikke noe galt med og du som sier du ikke ville spist en kake som var vunnet på basar, da spiser du kanskje ikke noe i selskap heller??

Skrevet

Jeg ville ikke spist en kake jeg ikke vet hvem som har laget. Men jeg spiser i selskap hos venner, kan ikke huske å ha latt være. Det var ikke ment som noen kritikk til deg, men et uttrykk for hvordan jeg ville tenkt om en slik gave, siden det var det du spurte om. Jeg spiser for øvrig ikke uemballerte brød, det er det ekleste jeg vet om, siden man ikke vet hvem som har tatt på dem, eller hosta på dem, og det ikke går an å vaske dem før de spises. Skjønner ikke at det er lov å selge slikt. Lykke til med gaven!

Skrevet

Du vet jo ikke hva som har skjedd med brødet før det havnet i emballasjen heller

Skrevet

Neida, men en må kunne ha litt større forventninger til folk som jobber med mat enn til kunder i en butikk. Selv om jeg vet at mattilsynet gjør skremmende funn også blant dem som skulle være profesjonelle matbehandlere. Er heldigvis ikke helt paranoid!

Skrevet

Ja, skulle jo tro det. Men som du sier så skjer det jo mye rart.

Skrevet

Solbærvin og leffser ville jeg blitt veldig glad for, men plommesyltetøy hadde jeg nok ledd litt av. Vi har 5 plommetrær selv og sliter nok med å spise opp vårt eget syltetøy ;-). Om du har en egen spessiell oppskrift med eget krydder eller noe ville jeg derimot likt den gaven også.

Skrevet

Haha det er jammen mye dere ikke vet altså, en bekjent av meg jobber i næringsmiddelindustrien og han fortalte engang at de kom halveis berusa på jobb så hadde de hatt det innmari morsomt med og spytte i det som de produserte! Vil ikke fortelle hva slags matvare det er, men regner med rimelig mange her inne har spist dette engang! er jo tryggere og lage det hjemme på kjøkkenbenken da har man jo stort sett lagd det fra grunn av, med mindre det er gift i frukten!

Skrevet

Så lenge du vet at personene liker det (noe du vet) så synes jeg det er en kjempe fin presang!

Veldig koselig å få hjemmelaga gaver! =)

Skrevet

Jeg ville blitt kjempeglad! En gave som du kan nyte og som ikke havner langt bak i ett skap, om du ikke husker hvem du fikk det fra etter 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...