Har to herlige gutter! Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 tenker på inntrykk osv....hva er riktigs for barnet?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ville jo aller helst hatt en man kan ha begge veier, det har vi og har den nå bakovervendt mot den som triller. Men mange sportsvogner som selges går bare hin veien, altså fremover.
Gjest Gul stjerne Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Det som er riktig er at de ligger til de kan sitte selv. Når de ligger synes jeg det er greit at de ser den som triller vogna, ellers ser de bare ut i lufta. Da min lille begynte å sitte selv snudde jeg vogna oftere.
Zitro Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har Spirit S3, og den kan jeg velge selv hvilken vei babyen kan ligge. Men jeg har henne kun mot meg enda. Hun er jo såpass liten at jeg vil se henne hele tiden... Hun blir også veldig fort nervøs hvis hun ikke ser meg.
Har to herlige gutter! Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 tusen takk for svar!!
Ma+Sy Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Jeg ville valgt forrover vendt vogn, da de liker å se rett frem. Min 6 mnd gammel baby sitter rett frem og hun digger det! Men det er vel individuelt fra barn til barn,
ja08 Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Poden min har tittet framover fra han var 6 mndr, fordi sportsvogna kun har denne funksjonen. Ingen klager fra han om det. Han trives og ser på omgivelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå