mamica Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 For to dager siden begynte jeg å gi Nan til min 8 uker gammel baby. Jeg har ammet siden fødselen, men i det siste brgynte hun å få masse slim i avføringen og avføringen var veldig grønn. I tillegg legger hun ikke ekstremt mye på seg heller, 150 gr i uken ca.Nå har hun fått Nan to kvelder på rad og bæsjen virkrer normal igjen og ingen slim.Er det flere som kombinerer amming og et måltid med MME? Er det greit å gjøre det sånn egentlig?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Nå er Jonas snart 7 måneder, men jeg gjorde det slik som du enstund og det funket veldig bra her. Begynte med det fordi det var lite melk i puppene og han sov dårlig. En flaske med nan om kvelden gjorde susen, så fortsatte med det.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ja, jeg gjør det. Men har byttet ut Nan med Collett. Hun fikk mye luft i magen av Nan.
Micky08 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har også gjort det helt fra lillegutt var 4 uker. Nå er han 5 1/2 mnd og har begynt å få grøt til kveldsmåltidet. Han får allikevel litt flaske ved legging. Både fordi han nå er vant til at dette betyr sove og fordi han ikke er avhengig av å ha meg (les: puppen) i hus for å få sove:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå