☆Mathilde Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Er 36+6 idag og skal til jordmor om en times tid. Hva kan jeg vente meg på kontrollen idag, og kan jeg be henne sjekke modning ? Tror dere hun vil gjøre det ? Har hatt mye kynnere, og lurer veldig på om disse har ført til noe. Uke 26 kontrollen skal vel være litt forberedende til fødsel, stemmer det ?
Marianne-jente05+BIM-okt08 Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei! er akkurat like langt på vei som deg 36+6 i dag skal til jm nå kl 10.30, så hadde du hatt time litt senere skulle jeg fortalt deg hva som skjer her ialle fall...vet at hun aldri sjekket meg for modning i mitt forrige svangerskap, men bortsett fra det husker jeg ikke hva som skjer på de forskjellige kontrollene.. like spennende hver gang å dra til jm da:) håper bare sf-målet er stabilt denne gangen også, det er nemlig min største bekymring denne gangen.. masse lykke til! og du kan sikkert spørre henne om hun kan sjekke - det verste som skjer er bare at du får et nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå