Gå til innhold

UKE 38 - Da nærmer det seg vår tur :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal jeg sette siste sprøyte ikveld og reise til Tromsø før UL i morgen og forhåpentlig uttak/innsetning i neste uke.

Kjenner jeg er veldig klar for det!!!!!!!

Håper alt er som det skal, kjenner at det presser godt på i eggstokkene nå!

Hvordan går det med dere andre???

Tvi tvi alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Ja, nå nærmer det seg med stormskritt. Har fått meg sykmelding fra idag og fram til neste søndag. Føler det er pye psykisk slitsomt å måtte gå gjennom dette en gang til og at jeg rett og slett blir stresset ift å sjonglere mellom Riksen og jobben. Så her skal det slappes av og legge forholdene til rette for god rugeperiode :)

Ellers merker jeg godt hvor eggstokkene er for å si det sånn :) Det jobbes nok på spreng der nede :) Skal på UL litt senere idag, men i mitt hode så blir det sprøyter til sndag og ny kontroll mandag før det bestemmes når el-sprøyta skal settes :) Hehe... Sist gang tok det i alle fall 11 dager med sprøyter før el-sprøyta. Og foreløpig har jeg jo bare stukket i 7 dager

Skrevet

Kjenner også at det skjer noe i eggstokken min. Håper det er mange gode egg der.

Skal på kontroll i morgen så da får jeg jo vite. Men håper jo det blir uttak i neste uke.

Vil jo i gang med rugingen - selv om det er ren terror å gå og vente sånn.

Blir jo spennende å se hvordan det går med oss alle.

Skrevet

Hei på deg Turbo :)

Jeg skjønner deg godt som vil ha ro i rugeperioden...

Jeg skal faktisk leve som normalt denne gangen. Det vil si at når jeg nå reiser opp til Tromsø så blir jeg der til alt er over og jeg reiser hjem som ruger. Etter det går jeg på jobb og skal prøve å leve som normalt... Det gjorde jeg ikke sist. Jeg ble så nærvøs av å bare kjenne etter sist gang og det resulterte i at jeg begynte å blø etter 4 rugedager..

Sist gikk jeg på sprøyter i 12 dager. men denne gangen har de regulert opp dosen, så jeg håper det går i min favør! Har så lite lyst til å sitte oppi Tromsø i 10 dager... Så Håpe-Håpe!

Skrevet

Jeg satser jo som sagt på at uttak/innsetting blir en gang i neste uke, så kommer nok ikke til å forlenge sykmeldningen utover det tror jeg. Må vel se an formen litt, men når først alt stresset med kontroller og uttak/innsetting er over, så er det jo bare å kose seg som ruger og la livet gå sin vante gang :)

Skrevet

Hei jenter! Da er jeg tilbake fra UL-kontrollen og det blir uttak MANDAG!!!!!!!! Ser ut til at jeg har respondert bedre på medisinene denne gangen. Kan det være fordi cystene ble tappet og ikke har tatt opp plass for eggmodningen? Sist gang brukte jeg sprøyter i 11 dager, mens denne gangen blir det 9 dager.

KRYSSE KRYSSE KRYSSE fingrene for at UKE 38 ER GULL-UKA :)

Skrevet

Ååå så spennende turbo :) Jeg skal på UL igjen i morgen, var der om tirsdagen også. Så er spent når dagen for uttak blir.Håper også på mandag!!! :)

Krysser fingrer og tær for at uke 38 er gulluka!!! :)

Kommer med en oppdatering i morgen etter jeg har vært på UL :)

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei dere!

Nå har jeg vært på ultralyd og alt så bra ut. Skal gå på Puregon i to dager til slik at eggene kan vokse litt mer. Så faktisk mange egg der inne, vet ikke helt antallet da. Blir uttak på tirsdag og innsett på torsdag :)

Får håpe vi alle kan ri på den gode bølgen med positive tester her inne... :)

God helg!

Skrevet

Hei Elvira! Så heldig du ersom har fått datoer og alt :) Jeg kom fra ul i stad og må tilbake til mandag.Håper på uttak onsdag eller torsdag! :)

Skrevet

Hei:))

Jeg blir plutselig en av dere, jeg:)) For de som ikke vet det holder jeg og mannen min på med ED da jeg er kommet i tidlig overgangsalder.

Jeg har knasket Progynova i 12 dager, og UL i dag viste at slimhinnen min er superklar for ett par gullegg:))

Donor har uttak på MANDAG allerede så da jeg jeg ruger enten onsdag eller fredag!! JUHU!! Snart er jeg ruger for femte gang (3 ferske forsøk og ett frys tidl.)!! NÅ håper jeg spiren eller spirene klorer seg godt fast!!

Lykke til, jenter:)) Håper vi kan fortsette den blå bølgen som er her inne for tiden:)

Skrevet

HALLO I STUA ALLE SAMMEN!

Ja då hva UL overstått og resultatet ble justering av medisiner i helga, ny UL på mandag, uttak på onsdag og innsett fredag eller mandag.

Så det ble som forventet, men hadde håpa at ting kun ha vært bedre. Sist gikk det 10 dager fra UL til Innsett... Så litt bedre e det jo!

Da begynn æ og se en ende på det her hormonstyret.. Å gleda meg stort til å bli ruger! Det har jo vært ei knall uke her inne på BIM, syns nesten alle har fått klaff :) Hurra før de! Å vi får håp det smitta over på oss i uke 38!

Ha en super fredagskveld!

Skrevet

Hei på dere!

Ja, da er det snart klart for oss i uke 38 :) Jeg skal ha uttak i morgen. Har egentlig ikke tenkt så mye på det nå i helga. Og det var utrolig deilig å ikke måtte ha klokka på ringing i morges for å spraye :)

Merker jeg blir lettere irritert fortiden ja :) Nå har jeg drevet og lett etter en ledning til kameraet mitt og kan ikke finne den. Er på nippet til å eksplodere av sinne!!! Hehe... av en liten bagatell :)

Men uansett- det skal virkelig bli godt å bli ferdig med morgendagen! Håper jeg denne gangen får egg på frys slik at jeg i alle fall har mulighet til noen fryseforsøk. Uttak er jo ikke akkurat det morsomste man er med på

Skrevet

En rask tur innom for å ønske deg, Turbotrollet masse lykke til i morgen! Venter i spenning på oppdatering i morgen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...