Gå til innhold

Noe til far.....forslag?


Chat29

Anbefalte innlegg

Samboeren min har vært helt utrolig disse mnd jeg har gått gravid. Har hatt en del utfordringer underveis som han virkelig har hjulpet meg gjennom. I den forbindelse ønsker jeg at han skal få en positiv oppmerksomhet etter at nurket er kommet til verden. Men sliter litt med hva jeg skal finne på. Noen andre som skal gi far en liten oppmerksomhet?

Forslag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst til å kjøpe en liten ting til mannen min, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe enda. Jeg tok gravidbilder sammen med datteren vår, så han har jo et bilde av de 3 jentene sine! (det er en jente som kommer nå og) De ble forøvrig kjempe fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har tenkt litt på dette selv, og prøvd å legge ut innlegg for å få litt innspill også. Det er ikke lett dette her. Menn er liksom ikke så interessert i diamanter o.l.

 

Min mann fortjener virkelig en oppmerksomhet han og. Derfor tenkte jeg på hans interesser, om det er noe jeg kan gi han som fremmer hans interesser på en positiv måte. Jeg ønsker jo at han skal fortsette alle sine hobbyer selv om han blir pappa nå. Derfor kom jeg på at han har snakket om et sånn "trå-brett" som han kan bruke til elgitaren og forsterkeren sin. Han har snakket om den lenge, men aldri kjøpt den.. (utorlig nok). I tillegg til dette har jeg kjøpt en t-skjorte og en litt symbolsk nøkkelring.

 

Jeg tenkte også på at jeg kunne kjøpt noe til kontoret hans. Noe som minnet han på familien hjemme, og hvor mye han betyr for oss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk et bra tips om at en allværsjakke kunne være en god ide til en nybakt far som sikkert vil trille tur med vognen..

 

Det er heller ikke noe dumt forslag.

 

Er det noe spesiellt du kommer på? Jeg trenger innspill selv.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempekoselig av deg å tenke på pappan, min mann har også vært en helt. Vet ikke helt hvilket prisnivå du tenker på, men sist ga jeg mannen min en skidress for å markere at han skulle få litt tid til hobbyene sine - selv om han ble pappa. Ellers er thermokopp med lokk til kaffen noe som er veldig hyggelig å ha på trilleturer som det jo kan bli en del av. Vi er så blakke etter huskjøp at vi bør prøve å holde nivået litt nede på kaffebarbesøkene- det er jo en positiv side ved den gaven. Soft-shelljakke ønsker jeg meg selv. Vurderer å kjøpe gode/kule goretex-sko til mannen min nå. Det er godt med noe som tåler litt ruskevær for oss som skal trille på høsten.

Uansett viktig at du viser at du ser den innsatsen han gjør, om ikke annet med å kjøpe favorittsjokoladen hans. Vi som er så heldige (lure) å ha fått så bra menn bør sannelig vise at vi setter pris på dem. Jeg er alt for dårlig til det. Ble litt inspirert av deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er godt å sette pris på mannen sin ja :D De kommer ikke mangfoldet disse fantastiske mennene, har jeg skjønt..

 

Jeg er enig med deg om å fremheve at han skal få beholde hobbyene sine. Det er dette som er viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sambo har holdt på å pusset opp nesten hver dag i fire uker nå for å bli ferdig til babyen kommer.. har lyst til å gjøre skikkelig stas på han.. skal kjøpe en ordentlig barbermaskin siden han har sagt at den han har er begynt å bli dårlig.

andre forslag kan være å gi abonnement på blader som du vet han liker: som vi menn, illustrert vitenskap ol.. da får han jo glede av gaven i lang tid fremover.. bare å gå inn på nettet å bestille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte oxo at jeg skulle gjøre litt stas på samboeren min for alt han har hjulpet meg med disse månedene.. Han har hatt en del vondt i ryggen, men ikke klagd eller gjort noe for det.. Bare hørt på at jeg har klagd over smerter i ryggen og massert meg 1 time el mer hver kveld i flere måneder.. Så jeg tenkte derfor at jeg skulle spandere time til massør på han så han kan få litt god pleie og stell han oxo...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å gi samboeren min et smykke eller noe sånt med navnet og fødselsdato til datteren vår inngravert. Eneste problemet er at jeg lurer på om det bare vil bli liggende i en skuff... Og så kan jeg liksom ikke spørre han rett ut heller om det er noe han kunne tenke seg. Så jeg har ikke bestemt meg helt enda. Selv ønsker han seg en mini pc - men synes det er litt dumt å kjøpe noe for å markere fødselen som er gammelt om 2-3 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en ipod touch slik at han kan surfe på nettet fra alle verdens lekeplasser og ha bilder av jentene sine med seg overalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samboer som fortjener gave! Min samboer spiller golf, så han skal få seg en ny golfkølle som jeg vet han ønsker seg :) En idé for dere som vil fremheve hobbyer til mennene deres - om de spiller golf, da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...