Gå til innhold

Jippi!! Har blitt gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om jeg har IKM først om 2 dager, tør jeg å slippe jubelen løs nå. Testet kjempesvakt positivt for en uke siden, og nå over helga var det ingen tvil: jeg er gravid.

Terminen ut fra mens blir 24. mai, og ut fra eggløsningen blir det 18.mai.

Er det noen andre trønderjenter her som har blitt gravid eller som blir det innen de nærmeste månedene, så hadde det vært kjempehyggelig å ha litt kontakt gjennom svangerskapet. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!Jeg er ei trønderdame på 39 som fortsatt prøver........venter i spenning,ferdig med en pergokur no...

Skrevet

Gratulerer!

Testet du svakt pos. 9 dager før IKM? Vet du når du hadde el, og dermed hvor lenge etter el du testet svakt pos?

Skrevet

PS. Så i en annen tråd, at du merket at bekkenet var dårlig allerede i forrige uke? Huff, jeg hade el på mandag. Vanligvis har jeg veldig vondt i bekkenet før el og til el er over, nå virker det som om det er verre... Haha, det er lov å håpe, er det ikke? Her tar vi alle tegn som positive tegn....:-D

Skrevet

Jeg hadde el 23.08. Så jeg testet svakt positivt 12 DPO, og faktisk 10 dager før IKM. Høres litt rart ut med EL 23.08. og IKM 13.09., men sånn er det altså. Hadde forrige mens 13.08. og har sykluser på ca 31 dager. Virker som EL kom alt for tidlig, men jeg fant den med EL-tester.

Er kanskje kroppen som fjusker litt pga alderen, jeg vet ikke helt. Men uansett er jeg kjempeglad for å være gravid nå! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg med den voksende magen din :-)

Skrevet

Vannja: OK, da skjønner jeg...:)

Skrevet

simson: kan du ikke opprette en profil og åpne postkassen din, så skal jeg sende deg en melding.

Skrevet

Gratulere så mye =) Nyt svangerskapet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...