Gå til innhold

Oppgitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravid, men nå etter 8mnd og ingenting har skjedd har mannen min gitt opp! Sier det ikke er noe vits... og jeg blir kjempelei meg når han sier sånt.. Hadde eggløsning i går, men da var han for trøtt til å ha sex... Misunner dere som har menn som "alltid" er klar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at du blir kjempelei deg over at ikke det skjer noe. Men, det er jo sånn at jo mer du "stresser" og "styrer" med det, jo mindre vil antageligvis skje.

Med nr 1 ble jeg raskt gravid. Med nr 2 brukte vi to år. Da var jeg kjempefortvilet og tenkte at det aldri kom til å skje. Vi bestemte oss så for å kontakte lege og gå gjennom sjekk begge to. Og da klarte jeg å slappe av litt og måneden etter denne avgjørelsen ble jeg gravid!

Så ikke gi opp, men prøv å gi det litt slakk. Ikke stress mannen din, prøv å ha sex fordi du har lyst, ikke fordi du vil produsere barn! Om du klarer det så sitter nok spiren skal du se.

Om det ikke skjer innen et år halvannet, så bestill time hos legen til dere begge to.

Lykke til!

Skrevet

HI her, tusen takk for svar, var redd det bare skulle komme noen tåpelige kommentarer her inne.... Prøver å slappe av, og tror virkelig ikke jeg stresser mannen min..men skal prøve å ta rådet ditt og ikke tenke så mye på det, det er jo mulig snakk om eggløsning ikke er det som tenner mannfolk mest ;P

Uansett, igjen takk for svar, godt å bare få det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...