Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 når du våkner om morgenen med bomull i hodet og tett nese og nyser og nyser og nyser og nyser og nyser og nyser og nyser......potteforkjøla........kanskje på tide å ta frem raggsokkene igjen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Ja det er helt sant, raggsokker er knall!!! Du vet du er pillebruker når du omsider våkner og er så trøtt, så trøtt. Jeg lurer rett og slett på om jeg skal ta en tur i sengen. Og la hus være hus.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Hohohohooh, de sier det finns piller mot alt, men du får ikke piller mot møkkete vann!! Tror det er en rappesang-tekst faktisk:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Klart du får piller mot møkkete vann... Det finnes sikkert noen tabletter som renser vann. slike du kan ha med på tur så man overlever på møkkete vann.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Ja det gjør det vet du. Det finnes til og med drikkeflasker hvor du kan fylle på møkkete vann og som renser vannet! Et firma i Norge selger dette i bøtter og spann til hjelpeorganisasjoner som gir det videre til trengende og krigsherjede land.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 *du vet det er høst når værdama lurer deg med sommer og varme,og man hopper ut i bikini men blir tatt av stormkast og isvind... *klestørken består av klær inntulla i snora og man bruker dobbelt tid for å snurre det tilbake enn ellers. *ungene lager suppe på verandaen bestående av sand,vann og rognebær *første lungebetennelse ymter om at "her kommer jeg" *man får telefon om at vi kan komme å hente plommer.JIHIIIIIIPPI!!!!!!! Håper virkelig du blir frisk snart igjen.Den første forkjølelsen kan være vond ja.usj..Jeg tror jeg får min lungebetennelse nr 1 i år.Alle tegn tyder på det,men jeg prøver diverse for å lure den.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Isj...forkjølelese er kjedelig. God bedring og kle på lestene (=raggsokkene:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2008 Lester er på, lungebetennelsen er over og nå er det snørra som råder her i huset:-) Hipp hurra for 11-tall!!! Jihaaaaaa;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2008 #9 Skrevet 11. september 2008 11 tall den 11. er ikke så dumt eller???? Ha ha ha hvor jeg er morsom:-DDD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2008 Usedvanlig festlig i dag ja;-DD
♥Snulder Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Mer eller mindre kult det der.... Jeg hoster fortsatt etter langvarig bronkitt... og gubben har vært manne-forkjølet... så her er vi i skikkelig høstmodus!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2008 Party party! Nå har familien snørr vært ute på kveldstur og snørra renner som aldri før! Men ærlig talt, hvordan kan et lite hode produsere slike mengder???
Gjest Skrevet 11. september 2008 #13 Skrevet 11. september 2008 God bedring til dere som trenger det :0) Her har det vært 21 grader idag,deilig høstvær og plommene er GODE !!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2008 Takk for det! Og dere heldiggriser som har hatt flott vær da:-)
Ronja65 Skrevet 11. september 2008 #15 Skrevet 11. september 2008 Ikken nok med rinnende nese.... Det er også høst når det ligger en lapp i hyllen i bhg, der det står. Ta med lit varmt tøy, lue og votter......:-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2008 Sukk ja......:-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 11. september 2008 Urk......nå begynte jeg å klø!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. september 2008 #19 Skrevet 12. september 2008 Uff,jeg skulle aldri lest det.Nå klør jeg! Men høsten kommer,enten vi vil eller ikke... En god ting er jo at det vanker plommer ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå