Gjest Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Jeg har fått en rød liten flekk på nesa. Kan pigmentflekker være røde?
Reiki 73 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Tror de fleste pigmentflekker vi får som gravide er som litt blekere føflekker, og med ujevn fasong, ikke som små prikker som føflekkene er. Hvis du har en rød flekk/prikk kan det være en blodåre som har vokst seg ut og stoppet på nesen . Dette er ikke farlig, men irriterende utseendemessig. Denne kan forsvinne av seg selv. Jeg hadde 2 sånne i oppveksten, men begge er borte nå. Hvis de ikke forsvinner, kan en gå til legen og svi den vekk, tror ikke du trenger bedøvelse en gang. Men spør legen neste gang du er der, det kan jo være noe annet.
Gjest Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Ja, det høres kanskje mer logisk ut. Får høre med legen neste gang =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå