Gå til innhold

huff fått svangerskaps diabetes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 34 skal på sykhuset i morgo må begyne med insulin sprøyter...har hvert så forsiktig dette savngerkapet hat kunn gått opp 5 kilo men jeg veier så mye i utgangspungtet så det er vel det..nå er jeg lei sykhuset har hvert der 3 ganger denne uka...å skal ned igjen i morgo...håper det går bra me dere nå er jeg lei..skal bli godt å komme til seg selv igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HeiHei!!

Huff da, fant de ut dette i går når du var der??? Trøste deg med at du ikke har såå lenge igjen da=) Takk for praten forresten... Var koselig=) Ventetida gikk litt kjappere og=)

Skrevet

hei du..ja de fant det ut må ned igjen i morgo for å sitte å vente fikk time da halv 1..skjønte ikke mye av det legen sa...hehe men..men

ja det var kjempe koselig..

hvordan er det me deg??noe på gang??

klem

Skrevet

Det var leit da=( Håper det går greit... Jeg hadde kun 1 cm i går men circa 10 min mellom riene på registrering. Så blei sendt hjem igjen bare for å vente... Begynner bli utålmodig for skjer ikke noe mer!!!! Har prøvd allt... Men neida... SKUFFA!!! Håper det skjer noe i løpet av dagen hvertfall.. Kanskje jeg ser deg på føden igjen i morgen=) Ser du er fra Notodden forresten, hehe, vokst opp på Nordagutu jeg;p

Skrevet

ha du det så morro da...syns det var noe kjent me deg men det kan jo hende jeg har sett deg i byn også...er mye der nede..det er ikke lett det dær..vennina mi som e 18 fikk gutten sin i går han veide 3670 og var 51 lang..det gikk bra til slutt..har fått bilde av han..han var så nydelig!!

sitte å vente ja det er kjedelig ta deg en tur på harkules å prøv noen klær det er jaggu tungt når en er gravid..hehe må komme med noen nye forslag veit du..hihi

ja nå er jeg lei fytti..neste heldig du som er på overtid da er du hvertfall i mål på en måte..

Skrevet

Ja flytta hit for 1 år siden bare... Det var godt hu fikk han ut til slutt=) Er misunnelig så det holder.. Vil så gjerne få det her overstått.. =( Tenkte ned på Herkules nå og ta en kaffe med ei venninne, orker ikke sitte i leiligheten å vente hvertfall!!! Blir gal av det her... Tortur!! Føles ikke som jeg er i mål, tror nesten jeg kommer til å gå sånn her til jul jeg!!

Håper hvertfall det ordner seg med den diabetesen din!!! Jeg hadde takla det dårlig for jeg er skikkelig godtegris!! Hehe..

Skrevet

ja det er jeg også.-.men jeg har hvert forsiktig for jeg gikk såmye opp det første svangerskapet mitt...40 kilo...å nå har jeg bare gått opp 5 kilo..så er fornøyd med det..men nå skal det av igjen..

ja du må ta deg en tur ned dit...er ofte der jeg..hehe-..

nei du går ikke til jul lille venn,,,du får han snart da må du si i fra har du mobilnummer jeg kan få av deg du kan få mitt..jeg skariver en melding til deg vill ikke legge det ut her....

Skrevet

Uff da, så kjedelig med svangerskapsdiabetes! :( Heldigvis bare noen uker igjen for deg da.

Kan du skrive litt om hvilke symptomer du opplevde? Kan sikkert være greit for noen og enhver å være litt oppmerksom på dette...

Lykke til med sprøyter og sånt! :)

Skrevet

jeg var hos legen for jeg hadde hvar myddårlig så dem trodde jeg hadde fått svangerskaps forgiftning..høyt blodtrykk svimmel,uvel,prikker for øynene,så da tok de blodsukkeret mitt i samme slengen da var jeg fastende..hadde da 8,9 i blodsukker..tisser hyppig å lite hadde også svie..men det kan være urinveisinfeksjon så den blei sendt til dyrking..er bare å ta en fastende blosukker prøve så får du en glukose test..jeg kunne ikke ta den på grunn av blodsukkeret var så høyt i utgangspungtet...så er ikke så lett å vite om du har fått det..for jeg trodde ikke det var det i det hele tatt..

takk skal du ha klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...