Mamma med *Mai-baby* Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Vil bare ønske alle dere her inne masse lykke til. Jeg har vært prøver i snart et år, og gikk rimelig drittlei hele greia, så denne pp skulle jeg ha en pause... Så jeg kuttet ut Bim, ingen EL tester og har aldri hatt så lite sex som denne pp. Men måtte ta en test her en dag og den var jaggu meg positiv. Den kroppen vår er bra rar sier jeg bare. Nå håper jeg bare at jeg ser mange av dere på 1.trimester snart. Tvi tvi til alle =)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 så utrolig morsomt da! Og gratulerer kjempemye!!!!! Lykke til og kos deg masse i svangerskapet!!
Nina-med passasjer Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Hei, gratulerer så mye med bebi i magen! tusen takk for alle lykkeønskninger:) KLEEMM
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Gratulerer! Hmmm... nok et bevis på at jeg kanskje burde roe ned litt ja...
malla85 Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Grattis!!!! Kos deg i tiden fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå