Gå til innhold

Vaskekick, redebygging, tedrikking og ikkeno mer godis:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laga meg huskeliste og rundvasker ett rom pr dag. Tok tulla sitt i går, samt rydda bort sommertøy og henta ned høstklær fra loftet. I dag skal loftstua og vårt soverom få en omgang.

Bekkenet tåler det ikke, men denne redebyggingen er visst plutselig sterkere enn smertene....positivt for huset, ikke så positivt når man ligger med veldige vondter hver kveld og natt. Slipper i alle fall å vaske tak og vegger til jul da, så sparer litt tid senere;) Husker sist, da rydda jeg til og med loft og kjeller....sorterte kasser og alt på nytt. Kjekt nå da, vet hvor jeg finner alt til knerten der oppe på loftet:)

Hadde og min første godisfrie dag i går...drakk en kopp te hver gag godissuget kom, og det hjalp meg godt. Gikk overraskende bra, men må vel bare ta en dag av gangen.

Stå på jenter:D!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe:P Godt det ikke bare er meg som har vaskekick! Vasker og vasker, og det lukter sååå godt!! :P

Skrevet

Her er også vasking i høysetet :) Både kjøkkenskap og garderobeskap har fått seg en runde, etter en liten runde her på BIM står badet for en ordentlig skrubbetur!! Har aldri hatt så ren leilighet :) Og litt utpå ettermiddagen er det baking på programmet... Idag skal jeg prøve meg på eplekake :) Og dette er bare første uken av permisjonen min :) Håper ikke jeg går over tiden, da har jeg jo ingenting å finne på de siste ukene...

Skrevet

Det er jo bare bra, det!!

Jeg vasker også hver dag. Vil ha orden på alt, vil ha alt på plass til babyen kommer. fin måte å gjøre seg klar på psykisk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...