Sweet caramel Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Arg, blir så irritert!!! Stekte bacon til middag på tirsdag, og fortsatt stinker det bacon i hele huset!! Brukte vifte når jeg stekte, og har luftet til den store gullmedalje!!! Men nei, lukten er der fortsatt!!! Noen gode kjerringråd fra kloke damer?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Jeg fikk et råd fra en jeg jobber med i går. Bakepulver trekker til seg lukt. Sett en liten skål med bakepulver der!
Sweet caramel Skrevet 11. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2008 Tusen takk for tipset, det skal jeg prøve!! :-D
Gjest Gul stjerne Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Er det ikke eddik i ei skål som er tingen?
Sweet caramel Skrevet 11. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2008 Hehe, jeg får ta frem en skål med eddik, og en skål med bakepulver, da:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå