Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 Noen så har hørt at vannårer i jorda/grunnen huset står på kan være en faktor?? at de forstyrrer kroppen?! en venninne la en ståltråd bit under senga,og vips, så va hu gravid:-) vet ikke om jeg har tro på det,men....kan vel ikke skade å prøve:-) er en slags "healer" eller noe sånn hu har det fra...hu hadde hørt at det skulle hjelpe med ståltråd under senga som ledet bort vannårene i jorda, men hun hadde først tullet en hel masse tråd rundt hele senga.... men det va vist helt feil og gjorde nesten "vondt værre"...skal bare være en liten halvmeter eller noe. men sålurte jeg...erdet en spesiell type ståltråd?? hmmmm...:-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 aner ikke om det har noe for seg, men en liten halvmeter ståltråd kan vel ikke skade iallefall...hehe...tar ikke store plassen heller :-) Ta og hør med venninna di hva slags type ståltråd hun brukte, sikkert bare en helt vanlig ståltråd? Eller kanskje den må være litt tykk? Nei, aner ikke jeg altså :-) Men hold oss gjerne oppdatert om fremdriften :-)
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Skulle gjerne hørt me hu,men vil ikkje at alle ska veta a tme har prøvd en stund...det e stressende nok så det e:-) he,he:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå