*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 11. september 2008 #1 Skrevet 11. september 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=525934 Blir kvalm...
Sweet caramel Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Hva er det? Vil ikke se før jeg vet hva det dreier seg om:-( (For er det om barn og mishandling klarer jeg ikke se..)
♥2 små gull♥ Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 Overskriften: Russland rystet etter brutale tenåringsdrap: - Satanistgjeng drepte fire jevnaldrende og spiste dem
Sweet caramel Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Uff, ja det fikk jeg med meg i går (desverre), tragisk...!!! Det er alt for mange syke mennesker i verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Og så den incest saken i Polen, hva ER det med mennesker?????? Fatter det bare ikke... :-(
Dotten Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Samme sa sambo også "Hva ER det med folk nå for tiden"?? Skulle tro at halvparten av verdens befolkning er psyko jo! Skjønner ingenting jeg i hvert fall. Huff! Og de de spiste var jo satanister selv???
Prinsemammaen Skrevet 11. september 2008 #6 Skrevet 11. september 2008 Det er altfor sykt til at jeg kan forstå det!!!!!!!! Så JÆVLIG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå