En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Kriterier: - skal ha et stilig design, blanke overflater osv. - ikke over 6000 kr - enten 12" eller 15" skjerm Har en stefar som er "data-ekspert" så jeg får jo råd av han, men han er mer opptatt av disse skikkelige pc'ene som ikke er noe fancy-pancy! Jeg vil ha en fancy èn:)
Gjest hovedinnlegger Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Trodde man fikk stilige lap-topper for langt mindre enn 6000 ?? Sjekk reklamene du får i posten...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Er ikke ALT man burde bruke penger på heller, selv om det er billig - såpass har jeg lært av min stefar:p Er visse merker og modeller å styre unna, det er ofte disse som står på forsiden av tilbudsavisene og sånn. Jeg står litt mellom Packard Bell Easynote BG og Acer Aspire 5715Z, noen erfaringer?
Gjest hovedinnlegger Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Det jeg vet, er at man, i motsetning til tidligere, får veldig mye PC for pengene i disse dager... Det skal på en måte godt gjøres å gjøre et elendig kjøp. Sjekk tester som er gjort...
Gjest Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hadde du vært opptatt av både design og funksjonalitet burde du valgt den minste macBook, men den koster mer enn 6 lapper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå