Gå til innhold

Hælle måne sier jæ bare assa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

FLAU over de charterdeltakerne! Jeg var så sikker på at de hadde et eller annet manus,men det viste seg å være helt feil.. Informasjon fra sikre kilder... De er faktisk sånn!!! Hjelpes..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De personene fra ett eller annet sted i Østfold som er med på charterfeber! Jeg trodde de hadde ett manus,siden de oppfører seg så utrolig teit... Men det viste seg og ikke stemme.. Var bare det,he he

Skrevet

Aha.. Er kanskje ikke så rart da det er UMULIG og ikke høre eller se han,he he! Tror de heter Lisbeth og Nancy jeg! Harry er dem ihvertfall!

Skrevet

Hihi, de er jo bare dødsvittige, de to harry-damene!

"Det er så fint å jobbe et sted hvor det alltid er mye liv og røre....", så ser man bare 12 pensjonister som sitter og spiller bingo, hihi.

Digger Charterfeber, også Svein da, som tror han skal på date med alle sexy 20-åringene han ser, så er det egentlig bare 40-50 åringer som han skal på date med:)

Skrevet

Charterfeber er min guilty pleasure! Det eneste "reality" showet jeg ser. Blir superflau, men ler like mye hver gang! Kjempemorsomt!

Skrevet

He-he, jeg synes at nivået på denne serien(som jeg såvidt har sett en liten del av én gang) matcher nivået på anonymformum. Omtrent like intelligent, he-he. Vi er en gjeng harrytasser her inne! (er ikke bedre selv, nei, siden jeg leser og skriver her).

Skrevet

He-he! Ler av deg også som presterer å bli flau på charterturistenes vegne - dét er også morsomt :-) Ang programmet: virkeligheten overgår det meste, sier nå jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...