Gå til innhold

Legespørsmål fra søte meg... :)

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

BØR man kontakte lege om man har blod i urinen, og hvis det kun varer si to dager også aldri kommer igjen? Jeg regner med at svaret er ja. Men hvis det plutselig bare forsvinner så er det kanskje ingen vits?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er ja. Og det kan godt hende det ikke er noen vits fordi mange leger liker å se an ting som har gått over. Men som en hovedregel kan visst blod i urinen forårsakes av masse alvorlige greier, og skal derfor alltid utredes.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Åja... Men det er vel ikke noe å sjekke om det har gått over?

Skrevet

Det veit ikke jeg, for jeg æ'kke lege. Derfor bør du spørre en lege. =)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jaja, kjenner ikke så veldig mange leger jeg har lyst til å spørre... =p Så jeg spør liksom-leger for å anse hvor seriøst ting er.

Skrevet

Kan du ikke ringe fastlegekontoret ditt og høre om de synes det er nødvendig at du kommer? Ganske farlig å høre på råd fra folk her inne som ikke er lege.

Skrevet

Ringer man en lege kan de tvinge deg til å komme ned til kontoret dems!!! ikke alle som har lyst til det......

Skrevet

kan være UVI, og da trenger man ikke ha andre symptomer. Har hatt det selv og er vanligvis veldig lett å behandle, ville tatt med en urinprøve å gått til legen, om ikke så bare for sikretsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...