Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Har bare en sånn egen greia at de klarer og få deg ned i kjelleren på sekundet.. Om man har klart og se lyset i tunellen.. Tenker at dette går greit så klarer sånne mennesker .. gjerne uten at de vet det selv og bare rive ned alle forhåpninger bare iløpet av et par mld.. Konstant negative.. jeg unnlater derfor og si noe om hva som skjer hos meg akkurat nå.. Men svarer når de spør.. Og når jeg da svarer så kommer det et eller annet negativt svar tilbake om at , hvis atte, hvorfor det atte... Enkelte mennesker har bare en egenskap ved at de kan dytte folk ned i kjelleren uten at de vet det selv.. Alt fokuset skal ligge på dem.., om du vil det eller ei.. Ahh... Kan det bli et mere egoistisk og sytete innlegg fra meg!??! hehe...
Leirha Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Vet hva du mener ja. Noen folk har bare denne effekten på en. Jeg kjenner noen slike. Men det som er greia er at de kan være veldig så hyggelige å være med, men er du litt nerfor, og de litt sure gjerne (dårlig kombinasjon) ja da går det ut over den som ikke har det så bra.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Nei men denna personen har jeg aldri sett sur.., og jeg har egentlig vært veldig veldig glad i hele dag.. For det har åpnet seg endel nye muligheter for oss .., og det har ringt 2 par som er intereserte i og se på huset ( vi har ute til salgs) .. Jeg kjente at jeg begynte og se lyset i tunellen av alt som skjer her nå.. Baby, skole, salg av hus, jobben min.. Men han har jaggu noe og utsette på alt.. Ikke uroe deg så mye for ultralyd nå da.. Ofte så går det bra.., det er klart det er mange tilfeller hvor det ikke er det også.. Men men.. Må ha i hodet at du kanskje kan gå maaange mnd uten og selge nå da.. Orker du skolen oppa alt dette da?? Med baby og alt ?? Skjønner ikke at du orker jobben jeg.. Det er noen av tingen han har klart og lite av seg den siste halvtimen..
Medisterpølsa Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 Det finnes mange pessimister der ute. Du vet jo at han er sånn, hvorfor ta de nær av det? Er vel bare hans måte å vise at han bryr seg på?
Leirha Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Ja, og i din situasjon så trenger du gjerne ikke å høre disse tingene. Skjønner godt at du føler som du gjør nå. NÅr man skal på Ul, så er men jo gjerne litt bekymret, man trenger ikke en da som forteller kalde fakta! Eller, vet ikke om det personen sa var fakts, virker jo mere bare negativt. Vet alt m bekymringer og det å ryke rett ned i kjelleren, jøre det minst en gang i uken om dagen, har så altfor mye som skulle ha vært på plass hos meg, men som aldeles ikke er det. bekymringer fro fremtiden, jobb, bhg, skole, økonomi... Osv. MEN, jeg er en Worrior...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå