bratt Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Hei!¨ Har 2 tvilling jenter på 5 uker, og hun ene vil ikke sove så tenkte å prøve tummy sleep sovebjørn, noen med erfaringer?????
pinga76 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 Min datter våknet med en gang jeg la henne ned i senga, etter at vi kjøpte denne bjørnen sovner hun av seg selv hvis hun er litt trøtt på forhånd. Dessuten sovner hun lettere igjen dersom hun er urolig, for da begynner bjørnen automatisk å lage lyd. Pleier også å aktivere den når jeg legger meg, slik at hun ikke hører mitt "bråk" så godt og våkner. Er veldig fornøyd, men kan selvsagt være tilfeldigheter at hun nå sover bedre. Fikk den da hun var ca fem uker, er nå litt over tre mnd.
lille_mille Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 min erfaring er at den ikke virker i det hele tatt. Snuppa vår sovna ikke av den iallfall!
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har også tvillinger. Den hjalp litt de første 2-3 ukene, men etter det brydde de seg ikke om den og hjalp derfor ikke mer. Men har hørt om mange den har hjulpet for. Gratulerer og lykke til med jentene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå