Gå til innhold

hudfargen til nyfødt

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min er en uke og han er så rød i huden, han ser solbrent ut..legen har undersøkt han,men sier alt er normalt..han virker også ganske stressa til tider og kaster etter pusten på en måte..noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuppa var også rød i huden :) tenkte ikke noe over det jeg da, bare at hun var nydelig som hadde så fin farge.

Var ingen som reagerte på at det kunne være noe farlig heller.

Skrevet

tusen takk:) det var fint å høre:) alle prater om rødfaregn hans og bekymrer seg...da blir jo selvfølgelig eg også bekymret...fleire som har røde babyer? selvfølgelig er han nydelig uansett hva farge,så lenge det ikke er noe farlig:)

Skrevet

Så lenge han ikke er gul så tror jeg ikke du skal tenke mer på det jeg :)

Alle komenterte fargen til frøkna her også, men jeg tenkte at det var sikkert fordi så mange babyer er bleke eller blåaktige hehe.

Myrsnipa vettu, tenkte at de sikkert syntes hun var så pen som ikke var blå haha :)

Skrevet

han har sikkert mye pigment eller noe:) bare litt småbekymret:)

Skrevet

Min var også sånn. Kjemperød, og hadde litt feber etter fødselen. Han ble undersøkt, og de noterte at han var rød også da vi var tilbake på vel\ktkontroll og føllingsprøve. Da var han 5 dager gammel. Også på helsestasjonen (i stedet for hjemmebesøk) ble det konstantert at han var "så frisk og god i fargen" .

Etter det gikk det egentlig gradvis over.

Ingen som sa noe om hva det kom av da - noen er visst bare sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...