Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Å gå på toalettet er blitt eit h..... !! Noen som har det slik og har gode råd?? Er 4 mndr siden jeg fikk gutten min men er fortsatt et slit.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Me to;) Har vært hos legen, fått diverse ting å prøve av kremer og stikkpiller men ingenting funker:( Så vi får se, prøver på min 3 runde igjen, han snakka oxo om at du kan ta iskaldt vann på fingern, og trykke på den, på en måte presse den inn igjen så skal den visst gå bort etter hvert:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Jeg hadde de første 6-7 ukene etter 1.mann ble født. brukte alkosanal??? husker ikke hva det heter- men det var noe nesten sånn- endt med skikkelig sår og blødde- det var helt GRUSOMT!!. det eneste som hjalp var et variert kosthold.. MYE vann- masse fiber.... svisker- + noe som jeg drakk- fikk reseptfritt på apoteket... ALT godt!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Scheriproct stikkpiller og salve hjalp meg med en gang jeg prøvde. Fås på apotek uten resept såvidt jeg husker. Nb meieriprodukter og brødmat kan, for noen, gjøre det vanskeligere å få ting ut når det først har blitt vanskelig. Hyl innpå sterk, svart kaffe og vann på tom mage på morran. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2008 #5 Skrevet 11. september 2008 Hei. Fikk ikke det før 2 mnd etter fødselen, men det gjorde sååååå uuuutrolig vondt. Hadde bare en klump, men vondt nok. Legen snakket om å ha på klips eller noe sånt hvis det ikke ble bra. Da måtte man på sykehuset. For dette dreper den slik at den faller av. Jeg brukte salve sånn nå og da før det ble skikkelig ille. Når jeg var til legen fikk jeg en kur på litt over en uke, etter det har jeg vært bra, heldigvis.Er ikke så moro å legge seg på benken til legen med dette, men må man så må man:-( Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå