Rekecabaret Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 vår lille gutt blir straks 1 år, har lyst til å gi noe som varer... noen som har noen gode ideer?
~sjiraff~ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Synes de nye gåvognene, gå bilene og gyngehestene til Brio er kjempefine!
Rekecabaret Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 han går allerede, men gyngehest kunne kanskje vært noe, takk;) fler?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 En sånn liten trestol som er malt med f eks Ole Brumm med navn og fødselsdato på. Syns de er kjempesøte. malurten.no eller .com har slike og maler på bestilling.
~sjiraff~ Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Anbefaler da og lese tråden om malurten som var her for noen dager siden. Ikke mye pent som stod om den dama...
~sjiraff~ Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Gåbilen er vel egentlig ingen gåbil, men sånn man sitter oppe. Like gøy da man er 1 som 2 år ) Kikk på de, de er knallfine!
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 vel - vi er faktisk ganske mange som er kjempefornøyd også, da. Og som jeg skreiv i den tråden - mange røverhistorier...man legger litt på også for kanskje å få mer sympati?? vet ikke jeg.. men vi er, og ganske mange med meg, kjempefornøyd. Hun har vanvittig mange bestillinger - så det kan da ikke være såååå ille??
~sjiraff~ Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Røverhistorier? Har ikke erfaring med dama jeg altså, men å påstå at folk juger er vel å ta litt i?
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Påstår ikke at noen juger, jeg. Røverhistorier er historier som er "pyntet" litt på for å få litt sympati kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå