Gå til innhold

Deres forhold til ønskelister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa blir 4 år snart og jeg har laget en ønskesliste på bloggen hennes. Det er jo innlysende at det er jeg som har skrevet den, men det er ting hun sier at hun ønsker seg. Er det ufint å legge ut en liste der jeg vet at venner og familie kikker? Eller er det praktisk?

Har prøvd å gjøre den litt humoristisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mange fungerer blogg som en dagbok så da må det vell være ok!

Du sender det jo ikke rundt heller.

For min del er jo nok mest for ønskelister til store anledninger. Men det er vell mest av tradisjonelle grunner :)

Skrevet

ønskeliste er flott, så lenge det ikke ligger sammen inbydelsen.. hehe

Skrevet

Jeg ELSKER ønskelister :) så mye greiere å bruke penger på noe man VET at vil falle i smak, eller som folk trenger.

Synes det er litt frekt når folk setter opp ting til flere tusen kr, men ting til vanlig gavepris er bare flott!

Skrevet

Her ligger prisene fra 29,90 til 399, så ingen ruinerer seg hvertfall :o)

Skrevet

Har ingen planer om å sende ut nei... Men fant ut at det kanskje var praktisk å skrive en i bloggen hennes. Er jo noen som lurer og da slipper de å spørre.

Skrevet

Jeg er ikke overbegeistret. Men jeg prøvde meg faktisk her i år... Svigermor spør alltid hva ungene ønsker seg, og i år var jeg henne i forkjøpet (eller mannen var) og sa noe minsten ønsket seg (første gangen hun har gitt uttrykk for det) hun fikk det hun ønsket seg, svigermor har ikke snakket med meg siden. I det hele tatt. Så skulle ønske jeg hadde holdt meg til egne regler der ja.

Men du kjenner dine best.

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Synes jeg er helt greit. Folk forstår jo at de kan kjøpe annet enn det som står på ønskelisten dersom de ønsker det. Det er jo noe med å sette et litt 'personlig' preg på gaven, og at man ikke handler etter enn innkjøpsliste... Så, altså, såfremt du ikke fremstiller det som om 'alt annet' da er uønsket, synes jeg det er helt greit med ønskeliste. Dessverre er det jo slik i dag, at vi kjenner hverandre dårligere og dårligere... og dermed trenger litt hint når presanger skal kjøpes... Og i den materialistiske og overfylte verdenen vi lever i, har vi jo rett og slett ikke oppbevaringsplass til det som ikke måtte falle 'helt' i smak.

Skrevet

Fikk litt behov for å legge ut blogg-innlegget her. Synes dere det er ufint fjerner jeg det. Vet at svigersfamilien liker ønskelister mens min familie er litt mer ymse..

"I god bursdagsånd har jeg selvfølgelig skrevet en ønskeliste. Mamma sier at det er viktigst at folk kommer i bursdagen min og vil feire med meg, ikke at de kjøper gaver. Jeg er selvfølgelig helt enig! Men sånn i alle tilfellers skyld så nevner jeg noen småting som står på ønskelista :o)

1. LED lampe (billig på ikea og clas ohlson) - pappa har ødelagt skruene på den jeg har så vi får ikke byttet batterier. Bamse er veeeeeldig glad i at jeg leser for ham på kveldene så en lampe i senga er et must.

2. Bilteppe - det har vi i barnehagen, og det er jo så fint å leke på. Synes det er litt kult med alle veiene og husene, lettere å brumme rundt da.

3. Brannbil

4. Porselensservise - har ett fra før men der er koppene og tekannen såååå lite. De har et prinsesseverdig servise på Titt-inn (jeg og mamma krangla litt sist vi var der, ville ikke gi det fra meg)

5. Steffi-hus - stoooooooooort og rooooooooosa hus på Titt-inn. Mamma hater det, pappa og jeg elsker det!!!

6. Eric - prinsen til Ariel

7. Polly Pocket

8. Littlest Petshop

Mamma synes også at jeg skal ønske meg klær, spill, aktivitetsbøker og lydbøker. Jeg er vel som barn flest. Disse gavene er kjipe å pakke opp, men i det lange løp er det jo nettopp dette jeg blir mest glad for og får mest bruk for.

Håper vi sees i bursdagen min!!

Klem xxx"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...