lillemor_til_to Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 vet ikke om det høres dumt ut,men jeg lurer på en ting) er d farli drikke cappuccino når man er 30-uker på vei? sånn en kopp om dagen...
arian Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 nei det er det ikke... jeg drikker svart kaffe 2-3 kopper om dagen og cappuccino er jo kaffe med melk så det burde gå bra:)
**Marge Simpson** Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Nei, det er ikke farlig. En nyere forskningsrapport viser at to kopper kaffe eller mer om dagen kan føre til økt fare for å miste, men en kopp om dagen går nok bra. Jeg tror dessuten det gjelder mer for de i 1.- og 2. trimester uansett. Du kan lese mer om det her: http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/health/article3221760.ece Når det er sagt så er det jo klart at alt du inntar påvirker babyen i magen, men det gjelder jo sukker og alt stimulerende også. Det er mange som merker mer liv i magen etter at de har drukket kaffe eller spist noe sukkerholdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå