Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har alltid følt meg feit. Også da jeg vet at jeg ikke var det. SÅ la jeg på meg 20 kilo, å da ble jeg feit. Å jeg følte meg så jævli.. Så gikk jeg ned de 20 kiloene da.. Men føler meg fortsatt feit.. Føler meg ikek vel i noe.. Spurte legen om henvisning for å få gjort noe med magen, for den gjør mye.. Henger rundt hele liksom. Men jeg hadde ikke heng der man skal ha for å få dekt operasjon trodde hun.. Hun trodde det hjalp mye å gå ned ca. 5 kilo til.. Men jeg har vært nede ca. 3 kilo til, å magen ble ikke noe bedre. Men hun mente ikke at jeg var feit da, eller tykk som hun sa. Men at problemet mitt var magen.. Jeg sa jeg skulle prøve å gå ned de 5 kiloene da.. Gir meg selv et halvt år.. Så går jeg tilbake.. Å da sender hun henvisning.. Men nok om det.. Hvordan klarte jeg å gå ned 20 kilo, men har problemer med de 5 siste? Hvor er den forbanna motivasjonen??! Selv om jeg går ned 5, vil jeg sikert føle meg feit da å.. Hva er galt med hue mitt liksom..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 hva gjorde du for å gå ned de 20 kiloene? har noen kilo som skal av jeg også.. Gjør det samme som du gjorde sist, det funka jo:o)
Deep Shit Junkie Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Synes du skal være som du er! For meg hjelper det alltid med godt humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå