LuckyLuke Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har skikkelig vondt i livmora i dag, har hatt litt smerter de siste dagene, men nå er det vondt hele tiden. Er som kraftige menssmerter, ikke murringer. Jeg har også vondt i korsryggen. Er skikkelig nervøs nå. Har vært i kontakt med legevakt på telefon (er så redd for en ny MA/SA) Fikk beskjed om å ta paracet og se det ann en times tid.... Det har ikke hjulpet enda, er ca 30 min siden jeg tok paraceten. Jeg er 6+1 i dag Noen råd?
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 hvordan er det nå da ? noe bedre ?
LuckyLuke Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 Nei, ikke noe bedre, snarere enda litt vondere. Har vært i kontakt med legevakt igjen, og fikk beskjed om å komme inn på sykehuset. Så nå venter jeg på at samboeren skal komme hjem fra jobb så han kan kjøre meg
mamman til pia, eli og mari Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 aww masse lykke til håper alt er bra med deg og den lille spiren.. fortell kordan det går om du orker klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå