LuckyLuke Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jeg har skikkelig vondt i livmora i dag, har hatt litt smerter de siste dagene, men nå er det vondt hele tiden. Er som kraftige menssmerter, ikke murringer. Jeg har også vondt i korsryggen. Er skikkelig nervøs nå. Har vært i kontakt med legevakt på telefon (er så redd for en ny MA/SA) Fikk beskjed om å ta paracet og se det ann en times tid.... Det har ikke hjulpet enda, er ca 30 min siden jeg tok paraceten. Jeg er 6+1 i dag Noen råd?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Hmm. Er lenge siden jeg var i uke 6,men syns å huske at jeg også hadde litt vondt da.. Nesten som voksemserter, livmora skal jo utvide seg. Viss det ikke gir seg,og at det gjør ordentlig vondt,så ringer du legevakta igjen, det kan jo være tegn på sv.skap utenfor livmora viss det blir uutholdelige smerter.. Sannsynligvis så gir det seg snart,og alt er i orden :-)
LuckyLuke Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 uutholdelig er de ikke (selve smertene) men tankene når man har såpass vondt er uutholdelig. har pratet med legevakt igjen, og skal reise dit så fort samboer kommer fra jobb. Måtte ha med meg noen sa de (har hatt ganske så lavt blodtrykk og)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Åssen går det med deg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå