Girlygirl83 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Fikk en tlf fra legekontoret idag om at legen min hadde fått seg ultralydapparat og lurte på om jeg ville være med på en sjekk. Ble helt satt ut.. Så klart vil jeg det! Så på fredag skal jeg få en sniktitt på babyen min igjen:) Passer meg fint, har jo bare vært på den ordinære UL en i uke 17. Vet at jeg er kommet litt for langt til at man ser babyen veldig godt (den er vel litt for stor), men noen som vet hvordan det er på UL i uke 32? Er 32+2 på fredag... Skal jo bli deilig å få se om alt er i orden, det er det viktigste. Ikke aner jeg om det er 3D apparat heller..... Men kanskje vi får vite hvor stor babyen er og sånn da.. Gleder meg masse iallefall!
verysoon Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Det er gøy! Jeg var i går (31+5) og fikk se en stor baby (39,5cm). Det er riktig som du sier, ettersom babyen er blitt så stor ser du ikke hele kroppen på skjermbildet (i alle fall ikke hos min gynekolog) - til gjengjeld ser man alt veldig tydelig. Man kan se at babyen åpner og lukker øynene, man ser fingre og tær og alt annet i "ordentlig" størrelse. Spør om å få vite lengde og vekt, han jeg går til gir meg alltid målene - kjempegøy å følge med på utviklingen. Lykke til i morgen:)
GuttemammaTilTo Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 åå, du er heldig! jeg var for noen uker siden, rundt uke 33/34 tror jeg og jeg syns det var fryktelig vanskelig å se babyen for jeg visste liksom ikke helt hvilken del av kroppen jeg så på når babyen var så stor. når han beveget seg på skjermen så svosjet det liksom bare forbi og bildet ble uklart, men i løpet av den lille seansen jeg fikk så så vi tydelig hodet med en arm over og en søt munn med tunge som stakk ut;-) fikk sett på kroppen og kjempetydelig hjertet som slo, ba om å få bekreftet kjønn en gang til og da så vi noen føtter som veivet og kjempetydelig en gutt mellom bena!! Det ble litt stykkvis og delt men en fin opplevelse! lykke til:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå