Sara Rompompei Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Masse stearinlys, strikketøy i fanget, no' godt i koppen og i kroppen, barn som sover og en koselig film er slettes ikke å forakte nå i disse høst-tider ) Hmmm... lurer på hvor det ble av den stramme knuten i nakken ;o) Er det noen som trenger rolig rekreasjon så er det bare å hoppe hitover hehe. Nå er det en god natts søvn som står for tur ) Livet er deilig sånn innimellom og...
frøydis m/ 4 Skrevet 11. september 2008 #2 Skrevet 11. september 2008 For en fin stemning du beskriver her! Høstkveldene er jammen ikke å forakte når man kan krype opp i godstolen med pledd, stearinlys og ei god bok eller film og strikketøy. Da kan det liksom bare regne og ule litt på utsiden uten at det gjør noe som helst. I dag skal iallfall jeg også komme meg ut å få tak i nytt strikketøy, nå har jeg vært arbeidsledig på håndarbeidsfronten en stund, så nå klør det i fingrene kjenner jeg. Ha en flott dag idag !
dritgrei hei hei! Skrevet 11. september 2008 #3 Skrevet 11. september 2008 åååååå det er så deilig når man kan ha det sånn. Nå er det ikke lenge igjen før vi har det sånn vi også. Når stua er ferdig og vi kan sette oss ned å si takk for innsatsen! Jeg gleder meg!!!!! Du gir meg den gode følelsen i kroppen bare ved å fortelle om hvordan din kveld var i går. Jeg tror jeg må forte meg å rydde huset så jeg kan bruke dyrebar tid til å gjøre det koselig til helgen.
Maud Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Så fint at du nå har det som nicket ditt tilsier :-D Jeg krysser alt jeg har for at det skal fortsette sånn leeenge. Høst er jammen fint, det er jeg enig i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå