Gå til innhold

Er det normalt da?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk 2 midtstilte prolaps i korsryggen i januar, ble i grunn ikke helt god igjen i ryggen før jeg ble gravid i mai.

Nå er jeg 19 uker på vei og har mer og mer smerter i ryggen, noe som gjør at jeg den siste uka har vært 100% sykmeldt. Min fysioterapaut vil ikke behandle med med verken akupunktur eller massasje da han sier dette kan være farlig for babyen.

I dag var jeg igjen til fysioterapaut og han vil ikke behandle meg og anbefalte med med at det beste jeg kan gjøre for meg selv er å anskaffe meg krykker for å avbelaste ryggen.

Blir litt forfjamset. Leser jo i hytt og pine her inne at man kan få behandling når man har smerter pga av rygg. Det skal være sagt at smertene kom sterkere etter vektøkning og har begynnende bekkenløsning som smerter litt og.

Men likevell. Må da være NOE???

Gode råd mottas med stor takk!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du... Jeg hadde prolaps da jeg var litt yngre... Ble akutt opperert for noen år siden... Går egentlig bare å venter på ryggsmertene jeg nå.. er 20uker i morgen.

Det som frustrerte meg mest når jeg var ille syk var at det var ingenting som hjalt.. og det eneste jeg ville var og ligge, selv om det og var vondt.. og det er absolutt ikke bra.. blir bare mer stiv av det.. jeg gikk på krykker de siste mnd før jeg ble opperert og det hjelper litt... Du burde vurdere det.. Eller er det som alle sier.. og jeg hater hver gang det blir sagt.. hehe gå ut i skog og mark, ulent terreng og trene ryggen. Var ikke det jeg trengte å høre da.. Ble ganske deprimert av å gå med slike smerter hele tiden. Håper det går bra i svagerskapet ditt.. er veldig spent på hvordan mitt blir selv..

Noen har god hjelp i kiropraktor og fysio.. dette hjalp ikke på meg.. Var kun piller som hjalp når jeg hadde det værst. Jo.. og forresten varme bad og dusjer.. =)

Dette var gjerne ikke så oppmuntrenes som det skulle ha vært..

Skrevet

iiiiiiiiiik.

Det var jo ikke oppløftende:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...