Trebarnsmamma30 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Ja, det kan jo nesten virke slik.. Har selv en jente og en gutt, og folk skal ofte kommentere at vi er heldige som har begge deler.. synes vi er heldige som har barn i det hele tatt jeg da:) Vi har ikke visst kjønnet noen av gangene, og når vi ventet nr 2 var det mange som spurte om vi ønsket oss en gutt nå siden vi hadde jente fra før. Vi var i 50-års dag da jeg var ganske høygravid, og da var det flere menn der som sa til mannen min at han håpet vel på en sønn nå.. var til og med en som sa til ham at det MÅTTE jo bli en gutt denne gang. Også er det den kommentaren da, "dere skal vel ikke ha flere dere da siden dere har fått begge kjønn.." Hallo....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 personlig så syns jeg det hadde vært koslig å få en jente neste gang fordi jeg har en gutt (om det blir noen neste gang) da ville jeg få opplevd begge deler. så jeg kan godt forstå at folk sier slik, det er jo passe A4 og A4 er jo for mange fint.
Sånn kan det gå Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Er noe i det der ja. Folk var rimelig sjokkerte da vi fikk flere etter at vi hadde fått begge kjønn ja. Som om det var det vi hadde prøvd på liksom. *ler*
Trebarnsmamma30 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2008 Det er jo koselig å ha begge kjønn da, oppleve begge deler liksom. Men hadde vært koselig uansett!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 er enig her ja. Etter at vi hadde fått vesla, sa svigermor til meg; "jaja, nå har du jo en av hver, så nå trenger du ikke fler". Dummeste jeg har hørt, det er da for søren ikke det som avgjør om jeg vil ha flere. Jeg er glad for at jeg har fått 2 barn jeg, at det er et av hvert kjønn syns jeg er artig, mest fordi samboer alltid har ønsket seg en gutt, og jeg en jente. MEN hadde vesla vært jente, så hadde jo ikke det gjort noe. Og det hadde heller ikke vært sånn at da måtte vi få et barn til, for å prøve på jente. Ser ikke på meg selv som noe mer heldig enn de som har 2 av samme kjønn nei. Alle som har fått barn er heldig !!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Eg fikk høre at eg var velsignet som hadde en av hver! Og eg var sååååå heldig som fikk jente denne gangen! Greitt at det var kjekt med en jente, men hadde vært like glad hadde vi fått en gutt! Og som du sier; vi er heldige som har barn i hele tatt!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Jeg har to jenter jeg:-) Verdens nydeligste jenter:-) Og skal ikke ha flere. Men skal si det er mange som har sagt vi må jo prøve på gutten, eller "når kommer gutten da?" Til og med når jeg gikk gravid med minsta kom folk med slike kommentarer, vi visste det var ei jente til og var kjempelykkelige over det. Folk slår seg liksom ikke til ro med at vi ikke vil ha flere.... Hva er GALT med å ha to av samme kjønn da? Vi er bare kjempelykkelige over at vi kan få barn vi.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Vi har 3 gutter og fåt OFTE kommentarer som: Ja, dere må jo prøve en gang til osv. Er jo en helt idiotisk ting å si, men har slutta å irritere meg over det. Så lenge vi er fornøyde, driter jeg i hva andre mener =)
Trebarnsmamma30 Skrevet 10. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2008 Jeg har selv bare brødre, greit med brødre også selvsagt men hadde vært gøy å hatt en søster også Når jeg ser noen med 2 jenter eller 2 gutter, synes jeg de er heldige som har et søsken av samme kjønn:) Ser jo at venninnene mine som har søstre ofte har et litt annet forhold til dem enn jeg som har brødre i voksen alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå