Gjest Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 I såfall fortell meg hvorfor? Er dere klar over hva disse injeksjonen innholder av giftstoffer, aluminium, kvikksølv, rester fra abortert fostervev++++++ Nei, dette visste dere nok ikke, men jeg lurer på om dere skjønner alvoret i å injisere sånt inn i 3 mnd gamle babyer?? HALLO!!!!!!!! Våkn opp damer!
solstråle69 Skrevet 10. september 2008 #4 Skrevet 10. september 2008 For meg er det mer imponerende at noen IKKE vaksinerer. Snakk med eldste generasjon leger, gjerne barneleger - så skal jeg love deg at du får svar på hvorfor! :-)
Norwegian by injection Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Jeg håper ikke ungene dine reiser til Afrika engang....da ligger de dårlig an!
Gjest Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Jeg skjønner ikke mennesker som faktisk mener ting er sort hvitt fremdeles jeg slaskepått, for det er det faktisk ikke. Noen vaksiner har vært et gode, andre ikke. Jeg er veldig av den mening at man finner ut hva som passer for seg og sine barn ved å gå inn for å finne kvalitetsinformasjon om begge sider av saken. Jeg har valgt bort en vaksine selv, resten av programmet har vi valgt å følge, etter meget næye diskusjon og gjennomgang av tilgjengelig informasjon, både på norsk, tysk, engelsk og dansk.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 Joda kanskje du tillab, men de fleste her inne kjører jo bare på med gift, tigger helsesøter om å injisere denne kompositten av full faen i ungene sine. Nei ungene mine skal ikke til afrika med det første, det er heller ike tilfellet for de fleste unger som fødes og vaksineres 3 mnd gamle i norge. Vaksiner er rett og slett bare tull og tøys!!!
solstråle69 Skrevet 10. september 2008 #8 Skrevet 10. september 2008 Wow! Synes det er godt gjort å ikke se at med såpass "åpne" grenser som vi har i 2008, så behøver man ikke reise til Afrika for å utsette seg for smitte! Men - du bør jo heller prise deg lykkelig for at de fleste velger å vaksinere, for da er det en viss mulighet for at de beskytter dine barn også.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #9 Skrevet 10. september 2008 Hallo, de dyrkes på abortert fostervev, er det mulig???
Gjest Skrevet 10. september 2008 #10 Skrevet 10. september 2008 Beskytter barna mine på andre måter enn å injisere gift og fosterrester i de da.
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 10. september 2008 #11 Skrevet 10. september 2008 Og hva er problemet med det da? Det er helt sosialt akseptert å skrape ut helt friske babyer, så hvorfor skal man ikke kunne bruke dem til noe fornuftig?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #12 Skrevet 10. september 2008 Hmmmm, og hva sier dette om samfunnet, vi legaliserer ike bare drap men også kanibalisme?? Er jo galskap av dimensjoner.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #13 Skrevet 10. september 2008 Det er jo opplest, vedtatt og bevist at alle disse sykdommene har naturlige sykluser og det er mulig vaksinene slett ikke skal ha æren for alt de får æren for. Men ønsker man å risikere en oppblomstring da? Dersom man skal dra inn litt politikk i det hele, Norge er sosialistisk og det hele er jo til en hver tid også for det større gode. Altså vaksineres ikke barna bare for sitt eget beste (liksom) men også for alle andres beste. Evt for at noen skal tjene gress med penger:p Men som jeg har sagt, jeg er slett ikke skeptisk til alle vaksinene, men mener man skal velge eller velge bort som et utdannet valg, ikke fordi en eller annen som kaller seg slaskepått mener det, eller fordi en herremann som er homeopat mener det. Man skal lese seg gjennom den tilgjengelige informasjonen, både fr ahs og andre kilder og vurdere hva man selv finner rett. De fleste velger sosialistisk, både for mitt barn og for alle de andre barna.
Mamma med to søte små Skrevet 10. september 2008 #15 Skrevet 10. september 2008 Utrolig hvor mye du vet om alle her inne, med tanke på at dette er første dagen du er medlem her...
Dailis Skrevet 10. september 2008 #16 Skrevet 10. september 2008 Med generasjonsforskyvningene som er i min familie har jeg en onkel som er hjerneskadet etter ettersykdommer fra meslinger. Broren hans døde av stivkrampe. En kamerat av meg er steril etter kusma som tenåring. En av mine nærmeste venninder har lærevansker etter hjernehinnebetennelse. Hmm, jeg foretrekker vaksiner jeg....... Det er en grunn til at det blir vaksinert mot disse sykdommene, de har vært vanlige og skumle. Dere som velger bort vaksiner kan gjøre det relativt trygt fordi vi andre vaksinerer våre barn, i så måte "snylter" dere på alle andre. Men om dine barn får røde hunder og smitter en gravid kvinne.... Ja da vil dine valg få konsekvenser for dette barnet. Som du sikekrt vet et døvhet og hjerneskader i verste fall fosterdød resultatet av dette. Siden dine barn er relativt trygge takket være oss andre kan du spare deg for slike slengbemerkninger.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #17 Skrevet 10. september 2008 Joda, men hadde det vært sånn så hadde det vært greit, men vi unngår noe sånt som to dødsfall av hjernehinnebet pr år pga pneumokokk vakisnen, dødsfall av vaksine eller kraftige bivirkninger ligger med stor sannsynlighet høyere. Dessuten som du sier alle sykdommer går i naturlig syklus, sånn sett er det strategi i når en vaksine innføres faktisk, i e lavkonjunktur slik vi ser n innfører de altså e vaksine som de vet ikke fungerer og skryter på seg full efekt, dersom man ser på forskningen på dette ser man at pneumokokk hjernehinnebet har gått ned i hele befolkninga ikke bare blandt de vaksinerte. Og ja , sant som du sier, noen blir steinrike på dette! Men det med kollektiv samfunnsånd henger ikke på greip da unger med immunsvikt kan få/og får alvorlige sykdommer av de fleste mikrober, ikke bare de det vaksineres for. Og vi kan tross alt ikke utslette alle mikrober.
Dailis Skrevet 10. september 2008 #18 Skrevet 10. september 2008 Kan være resultater av dette skulle det stå da.
Leirha Skrevet 10. september 2008 #19 Skrevet 10. september 2008 Tenk om alle hadde tenkt som deg? Da hadde vi vel blitt utryddet av tuberkolose, eller mange barn hadde blitt født utten alle armer og bein, fordi de hadde vært i kontakt med røde hunder når de var gravid.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Din idiot dallis, tror du de som ikke vaksinerer snylter???? De som snylter på deg er de som tjener penger på dette, ikke de ytterst få som ikke vaksinerer, og de som tjener penger på dette snylter på helsa til ungene dine, samt intellektet ditt!!!!
Leirha Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Hva er problemet ditt? Syns du er ganske frekk nå jeg, kalle henne idiot bare fordi hun sier meningen sin og kommer med fakta.
Gjest Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 På grunn av vaksiner ser vi en gedigen epidemi av autisme i verden, astma, allergi og krybbdød! Dessuten har aldri tuberkulose blitt utryddet av vaksinen, det er tul og tøys. Tub forsvant med god ernæring, D-vitaminer og hygiene, spør enhver forsker, røde hunder er ytterst skjelden farlig for et foster, men det dere oppnår nå er at alle de som er vaksierte ikke har immunitet når de blir gravide, fordi dere kjøtthuer ikke husker å vakinere dere hvert 7 år!!!
solstråle69 Skrevet 10. september 2008 #24 Skrevet 10. september 2008 Det siste innlegget ditt her hadde kanskje gjort seg bedre med noe "bevis-materiale"? :-) For nå begynner du jo å bli ganske morsom! :-)
Norwegian by injection Skrevet 10. september 2008 #25 Skrevet 10. september 2008 slaskepått...du kan jo ikke mene det du skriver?...tror du mangler litt info om vaksinering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå