Gå til innhold

Cerazette

<3 Vila & Lille <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet med Cerazette i dag...

Ser det står i pakningsvedlegget at man kan miste menstruasjonsblødningene helt, men man kan også slite med at de kommer med ujevne mellomrom.

Noen som har brukt/bruker Cerazette? Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte de i 10 mnd etter at jeg fikk eldste, og fikk ingen blødning. Har brukt de i 6 mnd nå etter at jeg fikk vesla, og ingen blødning denne gangen heller.

Skrevet

Blødninger hver tredje/fjerde dag.. huff. Jeg kutta dem ut etter ei stund.. Hva er poenget med prevansjon om man ikke får boltret seg i senga, tenkte jeg.. hihi. Kondom her igården foreløpig, gitt.

Skrevet

Jeg går på dem og har småblødninger MYE... mer småblødninger enn ikke... slitsomt! Skal finne på noe annet når jeg er ferdig med esken.

Skrevet

Jeg begynte med Cerazette så raskt som mulig etter fødselen. Jeg nesten fullammet fram til han var 6 mnd og nå når han er 9 mnd så er han helt avvent fra meg. I dag fikk jeg første blødning...

Håper på at det kommer svakere enn vanlig og at det er system på når den kommer, men det vet jeg ikke enda.

Skrevet

Har brukt Cerazette to ganger (for og etter sistemann), og har ikke hatt blødninger i det hele tatt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...