LadyJones Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Jenta mi er 13 mnd. Vi har vært veldig nøkterne når det gjelder innkjøp av leker, både fordi jeg tror slike ting har en tendens til å flyte over + jeg tror ikke nødvendigvis hun blir lykkeligere jo flere leker hun har (slik jeg er f.kes med sko, hehe) Når det er sagt så er både hun vi innmari glad i de lekene hun har og hun verner allerede om dem og setter dem fint i hylla si hver kveld (av og til smeller de i golvet igjen like fort, hehe) Absolutte geniale favoritter er: -"Se og Si" av Kari Grossmann. Fantastisk myldrebok. Denne boka tror jeg aldri vi blir ferdige med. -Hammer og spiker sett i tre....sitter leeeenge med dette hver dag. -In The Nightgarden dvd + figurene i plast. -Hund i bånd fra Fisherprice som hun kan dra etter seg slik at den bjeffer. Hun har akkurat skjønt at den må dras og ikke løftes og at hun må være forsiktig i svingene ellers tipper'n. -"puslespill", dvs en brikke i et spor......skjønner? De aller enkleste liksom... Dette er slagerne akkurat nå, men ser behovet for flere "fulltreffere". Tror neste er å kjøpe en dukke til henne rett og slett. Hun er veldig opptatt av fjes og kroppsdeler for tiden. Hva med deres små? Hører gjerne hva dere har! Taaaakkkkk!
LadyJones Skrevet 10. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2008 Glemte putteboksen (eller hva det heter) + kjøkkenskap og skuffer (altså innholdet) Er blitt slik at når vi lager mat så er det å gå på leting i leiligheten etter diverse stekespader etc......:-D
LadyJones Skrevet 10. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2008 jaj, denne forsvant fort nedover på lista ja, haha! Muligens feil forum......
LadyJones Skrevet 11. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2008 Hehe, jeg dytter litt nå på formiddagen, kanskje innlegget ble lagt ut på feil tid av døgnet? (AKKURAT da alle foreldrene la barna sine.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå