mammanov08 Skrevet 10. september 2008 #1 Skrevet 10. september 2008 Prøv soneterapi!! Jeg går til ei kjempeflink dame fra Rogaland som bruker laser under behandlingen, så det gjør ikke vondt i det hele. Samtidig for å forsterke effekten får jeg små nåler i ørene som skal sitte i 2-3 dager. Jeg var til første behandling for bekkenløsning og halsbrann på mandag, jeg har vært enormt plaget med halsbrann! Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke har kjent antydning til halsbrann siden jeg var til behandling. Jeg har testet det skikkelig ut ved å spise sterk taco pizza, ikke noe halsbrann etter det måltidet. Bekkenløsningen har jeg også stor tro på skal forsvinne.. men det tar flere behandlinger ser jeg. SKal gå en gang i uken til jeg kjenner bedring i bekkenet så sjeldnere. Er snart i uke 30:)
tigergutt<3 Skrevet 10. september 2008 #2 Skrevet 10. september 2008 Er ikke laser farlig da? Det sender jo stråler gjennom kroppen? Ellers så hørtes det jo helt fantastik ut å bli kvitt halsbrann. Den er jo helt til å dø av.
Herkules Skrevet 10. september 2008 #3 Skrevet 10. september 2008 Laser er ikke farlig, men de som benytter det sørger for at den ikke er rettet mot magepartiet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå